ow ik moet juist huilen om alles. Maakt niet uit wat ik doe, of zelfs van de series.. hihi zou erg zou t niet zijn geweest of wel
Oh ik zie je berichtje nu pas! Nou, ik persoonlijk zie m duidelijk hoor! Vind het geen tuurstreepje meer. (Voorzichtig) gefeliciteerd meid! Wanneer ga je nieuwe test doen? Hopelijk is die dan nog duidelijker hihi
over lichamelijke rariteiten: tsja, het is al langer dan een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil toen ik net was gestopt toen kwam het ook als een schok voor me: pijnlijke borsten ineens, buikpijn etc etc toen had ik iedere maand serieus een gedachte van 'huh ben ik nou zwanger? we gebruikten toch condooms' haha nu weet ik dat t gewoon erbij hoort, voor mn NOD maarja.. wetenschappelijk gezien kunnen de pijnlijke borsten op allebei wijzen, het komt door progesteron namelijk. En die is verhoogd zowel gewoon tijdens de LF bij een niet-zwangere vrouw als tijdens de zwangerschap..
Ja dat had ik vorige zwangerschap ook haha! Zelfs tijdens het zappen (dus echt 2-3 seconden op een zender) zat ik een keer heftig te huilen van iets. Weet niet eens meer wat het was. Haha Er was toendertijd ook een reclame waar ik steeds om moedt huilen haha dat was ook zo genant. Je kan het gewoon niet inhouden. Wanneer ga jij testen trouwens
Zo, nu moet ik echt stoppen met berichtjes plaatsen Sorry voor mijn geklets hihi Ik kom hier helemaal los, normaal geen problemen mee, maar de situatie waar ik nu in zit kan ik zo heerlijk met jullie 'bespreken'. Ik stop nu.
Ik heb mezelf op blauw gezet, ben overtijd maar de test zojuist van wit. # zograagnog1 Succes! Leuk je hier ontmoet te hebben...
@moielle nee precies, die verraders van tranen stromen gewoon vanzelf over testen - hmm ik weet t niet. Ik heb al wel een hele berg testen gekocht maar voorlopig hou ik me wel in.. en ik denk ook van - ik heb deze maand een ernstige voedselvergiftiging gehad, moest zelfs naar t zh, bijna een week plat op bed gelegen..geen ei op mn grafiek te zien, plus het is onze eerste ronde...zoveel geluk zou ik toch niet hebben om gelijk zwanger te worden of wel ? dus dat bij elkaar houdt mijn testdrang een beetje in
Ik weet niet hoe ik moet reageren op iemand een de tekst moet kopiëren dus maar even zo: @nellie: top van je! Geen woorden maar daden denk dat het echt gaat verbeteren en iedereen met Tot zijn recht kan komen. Door de vele reacties durft met waarschijnlijk ook niet snel wat te plaatsen, maar dat is mijn persoonlijke mening. @Zograagnog1: respect voor jou meid! Veel geluk voor jou en je gezin. Ik ben nog steeds niet ongesteld vanmorgen weer negatieve test. Wel een paar keer nu heel licht rose bij afvegen zeg maar, dus wie weet ia het begin van de menstruatie in aantocht. Dit zal dan echt heel anders zijn dan normaal want ik begin meteen best heftig altijd een na 4 dagen al weer einde menstruatie. Rare maand zou dit zijn dan. Hoop wel dat het zo gaat maak me namelijk steeds druk wat het anders kan zijn dus hoop op een menstruatie. Nog een paar testers geweest zag ik.... nog niet echt met rose.. hmm Ik duim voor jullie allemaal!
Als je wil reageren op de tekst van iemand (en dat de tekst er ook boven komt), moet je gewoon op 'quote' duwen rechtsonder de tekst. De tekst wordt dan automatisch in een nieuw kader gekopieerd en daaronder kan je zelf reageren. Wil je een stuk van die tekst van de andere persoon weg doen, zodat enkel het relevante stuk waarop je antwoord er komt te staan (zoals ik bij jou tekst gedaan heb), dan kan je ook gewoon een stuk wegdoen. Nogal ingewikkeld uitgelegd, maar hopelijk is dit wat duidelijk
Begrijp wat je bedoelt vrouwen en zeker moeders zijn zo ontzettend hard voor elkaar. Merk dat ook heel vaak op social media als het over opvoed of zwangerschapsdingen gaat. Ik geloof echt dat het puur onzekerheid is dat ze op zo'n negatieve manier hun meningen door iemands strot willen duwen. Is idd heel fijn om te merken dat dat hier niet zo is.
♥ NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2014 ♥ 1. (7) : Nancy222, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje DaLySo, 32 jaar, ronde 5 na mk, 3e kindje Miich, ronde 2 iui, 1e kindje My Girl 2012, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 7 (3e na reeks miskramen), 3e kindje puk2015, 29 jaar, ronde 1 (na 2 mk), 1e kindje jijenikke 28jaar, ronde 6, eerste kindje 2. (9) : Luna30, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde 9 (1e iui), 2e kindje Mi3k, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 3 (na 2e mk), 1e kindje dian, 36 jaar, ronde?, ?kindje? Marlo, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Ronnekes, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje 3. (2) : Prulletje, 29 jaar, ronde 4 (ronde 2 na MA), 1e kindje Mo leannan, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje 4. (1) : Lies1504, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje 5. (9) : Mamavanisabel, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje Sweetnesz, 27 jaar, ronde 15 (ronde 4 clomid), 1e kindje Polkadotjes, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Ilse1986, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Lb1985, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje littlemarit, 28 jaar, ronde 1, 2de kindje Jynn, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje mamavanjes, ronde 15 (2xmk) tweede kindje Zograagnog1, 41 jaar, 5e kindje w.v. 1* 6. (7) : Guppymaaike, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Bamjolan, 31 jaar, ronde 2, 5e kindje Mltje, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Pien1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Jaleisha28, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Logan, 23 jaar, ronde 26, 6e na laatste mk, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje 7. (8) : Emmie83, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Handbalster, 33 jaar, ronde 6, 3e kindje Gerindarupsje1, 28 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Jezzebel88, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Monijari (Monique), 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Axelle123, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Vlinder1993, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje BellaDS, 30 jaar, ronde 15, 1e kindje 8. (6) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Debbie91, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje TJS, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Tylmare, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Nathalieke83, 30 jaar, ronde 1 na mk, 4e kindje 9. (2): Moielle, 35 jaar, ronde 2, 2e kindje Louloute, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 10. (7): Kukel, ronde 1, 2e kindje Groot, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje LaLaS, 25 jaar, ronde 14, 1e kindje Augustusmama, 18e ronde (8e na mk), 2e kindje SuusD, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Mamaliev, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 13, 2e kindje 11. (4) : Agnes86, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Marloes, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Boterbabbelaar, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje 12. (6): SanneS1987, 27 jaar, ronde 7 na MA, 1e kindje Chats, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Demi84, 30 jaar, ronde 7 (4e na mk), 2e kindje koekenpan, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje Hommel82, 32 jaar, ronde 1 na MA, 2e kindje Kameleon90, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 13. (7): TanteTrien, 22 jaar, ronde 12, 1e kindje MotherMary, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje Zeedauw, ronde 2, 1e kindje Annemeis, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Bellylife, 44 jaar, ronde 36, 1e kindje (na miskraam) Iez, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje, MMM 14. (6): Krullebol81, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Ik87, 26 jaar, ronde 20, 1e kindje Mommylife, 23 jaar, ronde 10, 2e kindje Bee1986, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 15. (0): Datumloos (6) : Fiederelsje, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 15, 2e kindje, MMM Tessje34, 34 jaar, ronde 2 (na miskraam), 2e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 13, 2de kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje active82, 28 jaar, ronde 1, 1ste kindje Totaal: 87 ♥Zwanger (4)♥, Ongesteld (11), MMM (7), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (1). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Gynaecoloog heeft er niks over gezegd, ik wacht even rustig af. ben er teveel mee bezig. Van het weekend maar even aan de klus en anders maandag maar even testen.
Hoi Puk! Nee nog niet, wel getest vanmiddag ( ik moest en zou ), maar deze was negatief. Ik heb nu wel ongesteldheids-symptomen, maar tot nu toe heeft het nog niet door gezet.. Lief dat je er naar vraagt! En bedankt voor al je antwoorden.. Lekker hé zo'n uitlaatklep als forum
Wat apart dat het zo uitblijft Nu al drie dagen overtijd. Hmmm Ik weet wel van mezelf, als ik echt aan het wachten ben tot ik ongesteld wordt, ik het zo een paar dagen kan uitstellen haha Het menselijk lichaam blijft een wonderlijk iets. Ik hoop dat de menstruatie snel doorbreekt of nee wacht! Ik hoop dat je toch nog positief test!
Goedemiddag ladies, niet zoveel meegekletst, we zijn deze week lekker op vakantie. Heerlijk een weekje op Mallorca! Hier is mijn cyclus een beetje aangepast. Niet zo gek eigenlijk want we vlogen afgelopen zondag. En ik ben altijd beetje gespannen voor het vliegen haha.. Dus mijn cyclus verschoven, en mijn ei hier op Mallorca. Is ook heeeel niet erg 😊 Ik had dinsdagavond, woensdag en donderdagmiddag een positieve ovulatietest. We hebben maandagavond, woensdagavond, donderdagmiddag en net geklust. 😄 Ik denk vannacht of vanmorgen mijn ei. Maar goed genoeg geklust haha. Op welke dag zal ik mijn NOD zetten?
Ik hoop voor je dat je toch nog positief test Mygirl2012! Heb al vaker hier op het forum gelezen dat vrouwen pas na meer dan een week een keer positief testen :0 Enne... wie van jullie woont er in Amersfoort en heeft alle Action zwangerschaptesten gekocht? Was ik net in de action, dacht.. nu ik toch ben neem ik ze ook maar gelijk mee! Maar nee hoor, hartstikke op, nog wel ovulatietesten maar daar begin ik (nog) niet aan