Ik wou vanochtend te testen.. Stond ik toch op met mégaveel buikkrampen. Iets verkeerd gegeten gisteren denk ik. M'n ochtendtest heb ik dus niet kunnen doen. Mijn 'grote' boodschap was véél dringender. Ik hoop het nu deze namiddag te doen (indien er niet teveel mensen meer op het werk zijn). En anders morgenvroeg want ik dacht dat ochtendurine beter was. Ik ben nu reeds op m'n werk. Ja, ik ben wel best geduldig met testen! Schrik voor wat gaat komen zeker? Langs ene kant wil ik zéker zwanger worden, maar nu krijg ik toch zenuwen hoor. Dan begin je te twijfelen enzo... Hebben jullie dat ook? Of ben ik de enige? Ook dacht ik dat het wel even zou duren, aangezien we eerst op reis gaan. En we gaan net met 2 goede vrienden, die wel eens graag een cocktail drinken. Dus moet ik hen het al verplicht gaan vertellen, moest het zover zijn. Twijfel - Twijfel - Twijfel
@jijenikke, dankjewel voor al het meepraten hier! Ik hoop je morgen nog even te zien met een positieve test! @handbalster, lage temperatuur en bruinverlies op 7 dpo, kan t een innestelingsdip zijn? Hoop t voor je! @Ronnekes, beterschap! Ben heel benieuwd naar je testresultaten, dus hopelijk lukt het vanmiddag wel en wordt je geduld beloond!
Goedemorgen! Ben ik toch maar weer. Nu zal het erom spannen! Ik heb een veegje bloed in mijn onderbroek ( bruin met wit, sorry ). Zet het door of niet is nu de vraag. Zoals ik eerder vertelde heb ik tegenwoordig wel dat mijn menstruatie zo begint. Ik zal vandaag moeten afwachten en jullie intussen op de hoogte houden. Ik hoop natuurlijk dat ik van blauw naar roze mag, maar ik ben bang dat ik toch wel naar rood moet... Spannend zeg...
Goedemorgen allemaal 🌞 Hoe gaat het met iedereen? Lees een hoop over bruine en rode/roze vegen. Hihi jijenikke: ben zo benieuwd naar wat het nu bij jou is! Wordt je nou ongesteld. Ben je nou zwanger? Ben benieuwd naar je test morgen! Ronnekes: hoop dat het beter met je gaat. Bah, buikklachten. Ik hou de site in de gaten vandaag! Mothermary: hoe is het met jou vandaag? 😙 Puk: ik snap je helemaal! Soms moet je dat gewoon jezelf gunnen, lekkere chips en chocola! Mjammie hihi Tempen heb ik geen ervaring mee. Zou je geen verklaring kunnen geven hiervoor. Gister dus negatieve test. Ben er best verdrietig om. Helemaal nu ik al een paar uur het gevoel heb dat de maandelijkse dingwn losbarsten. Blijft toch iets aparts. Hoe kan ik nou zo overtuigd zijn dat ik zwanger ben! Rare dingen, die hormonen 😏 Nou ja, donderdag nod. Ik ga niet meer testen. Mocht ik do niet ongesteld zijn, ga ik vrijdag testen. Fijne dag allemaal 🙋
Misschien zijn de geen symptomen bij jou de symptomen van jouw zwangerschap 😀. de 13e is idd nog wel ff wachten. Maar je klinkt rustig. Niet zo ongeduldig als anderen op het wachtbankje (oa me 😊. Xxx
Ah kijk! Dat zijn de hoopvolle berichten hihi! Dus er is nog hoop! Leuk dat je nog steeds actief meeleest! Hoe voel je je? Xxx
Is het niet goed om een korte lf te hebben? Ik heb dat nu een paar keer gelezen, maar als je toch gewoon een eisprong hebt, ben je toch normaal vruchtbaar?
Werd vanmorgen warempel wakker met gevoelige borsten. Maar ach, dat had ik afgelopen 2 maanden ook, dus daar trap ik niet meer in. Hoort misschien wel gewoon bij mijn normale cyclus. (Al kan ik me niet herinneren dat dat ooit eerder onderdeel van mijn cyclus was!) En moielle, ben inderdaad rustig (deze maand wel ja! Hihi). Weet niet of dat is omdat ik me dat had voorgenomen of omdat er gewoon niks aan de hand is. Denk dat ik wel rustig zal blijven, maar door die prikborsten zijn mijn hoop en twijfel toch met een paar procent gestegen.... Superbalen voor jou met je witte test! :x Snap dat je daarvan even van je stuk bent als je het zó dacht (en ik dacht het met je mee!). Maargoed, 4 dagen voor NOD kan er nog een hoop gebeuren. Houd moed! Ik verwacht vrijdag je positieve test, geen gedonder hoor! (misschien dat streng zijn helpt, je weet maar nooit!)
Ik wou vanochtend testen..Marja m'n temp is gedaald naar 36,5 weer Dus ik wacht nog even af. M'n nod is donderdag
Wat een spanning hier. Hoop echt dat er gauw wat mooie testjes voor bijkomen. Is toch ook echt killing die wachtweken. En idd geen symptomen kan wel eens heel goed zijn hoor.
Dank je. Lief! @guppymaaike: een korte lf verhindert een goede innesteling. Als je eitje al bevrucht is, wordt het alsnog 'weggespoeld' tijdens je ongi. Pfff... hoop natuurlijk ook op innestelingsbloeding/ dip, maar ken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschappen. En vind mijn temp ook wel érg ver dippen. Of kan dat wel? Bleh onzeker en ongeduldig haha