Mijn geduld is op Vanochtend nog dacht ik ach ik wacht gewoon af. Maar nee hoor voor ik het wist zat ik al met m'n test op de wc Die was Omo wit helaas Maar goed misschien maar beter ook met m'n tripje van morgen enzo..ik probeer positief te blijven
gefeliciteerd kukel! En balen van al dat rood ik ben nog vol ongeduld aan t wachten....ga vrijdag een testje wagen denk ik. Heb deze maand helemaal nog niet zo'n last van pms-kwaaltjes...normaal wel elke maand, dus hoop dat het iets goeds betekent haha
Ik heb net getest... Negatief. Nochtans ben ik al even overtijd. Al 2 weken is mijn temperatuur altijd rond de 37,1... Snappen wie snappen kan! Of beter testen met ochtendurine? Ik heb getest met een testje van het Kruidvat. Ik ga nu nog even wachten met terug te testen. Ik vermoed dat ik gewoon zéér laat mijn ei heb gehad...
Jeetje wat een hoop rood zeg! Niet leuk!! De zwangeren gefeliciteerd! !! Er moet echt wat meer bijkomen nu hoor!
We houden het samen spannend op 2 okt.. Ik heb vandaag ook getest en weer negatief. Wat een verschrikking zeg die onzekerheid. Mijn ovulatietesten waren ook al zulke twijfelgevallen qua aankleuring. Ik heb me voorgenomen om te wachten tot het einde van deze week met testen, maar wat een spanning..
Vorige week was voor mij een kwade week qua pms laten we het zo noemen. Sinds het weekend voel ik me weer 'top'. Nog paar dagen te gaan tot nod. Enige wat ik blijf voelen zijn steekjes en veel witte afscheiding (sorry). Heb ook ergens gelezen dat dat een teken kan zijn dat het eitje niet bevrucht is We zullen wel zien... Ik hou jullie updated Aan alle dames in het rood: balen als een stekker maar volgende maand knallen jullie als een ketter Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!! Aan diegene op het wachtbankje: veel succes!!! Dat wachten wordt (ooit) beloond!
nog 2 dagen tot NOD, die zijn toch wel echt het ergste hoor! ik heb momenten dat ik denk van; ik ga hartstikke ongesteld worden woensdag, maar heb ook momenten dat ik denk van; goh, het zou zomaar raak kunnen zijn. Die kleine symptomen die ik nu bijna een week heb en met name 's avonds in bed als ik er extra op kan letten Kan niet in de verleiding komen te vroeg te testen, heb toch niks in huis en kan pas woensdag naar de drogist. Eerst rijles en als ik daarna nog niet ongesteld ben naar het kruidvat toe. Kukel, gefeliciteerd! nu de rest nog!
Ik heb zondag negatief getest en zou morgen of woensdag ongesteld moeten worden. Tot op vandaag wist ik zeker dat ik gewoon ongesteld zou gaan worden (ivm de nagatieve test), maar begin nu toch te twijfelen.... Sinds gister avond/vannochtend pijnlijke borsten, vooral rondom de tepel. Dit heb ik nog nooit gehad rondom mijn menstruatie. Ook merk ik dat ik erg emotioneel ben. Gister de film Babe op TV... ik kon wel janken . Sinds een uurtje een branderig/misselijk gevoel in mijn maag en vannochtend dit gevoel ook wat gehad. Ook ben ik wat chagerijnig en merk ik dat m'n lontje kort is. Dit zou echter ook kunnen betekennen dat mn menstruatie op de loer ligt. Aan de andere kant zit nog wel steeds de negatieve vroegtest in m'n hoofd, die was echt zonder twijfelen omo-wit. En ik heb het koud, heel koud! Kortom, ik heb géén idee Morgen maar weer een testje wagen als ik niet ongesteld ben geworden denk ik
balen Jynn! Hier ook wat korter lontje en vorige week snel emotioneel (schoot bijna vol bij het zingen van een kinderliedje op m'n werk, kom op zeg, haha!) Maar inderdaad, dat kunnen allemaal menstruatie dingetjes zijn. Ik weet het even niet meer, haha.
Er is echt nog kans hoor ik teste ook op nod pas heeel licht positief! T eene lijf maakt sneller hcg aan dan de andere. Toi toi toi meid!!
okee nou dan weet ik dat hahah ja maar ik dacht eigenlijk dat als je aan het ontpillen ben je ook gewoon niet zwanger kan worden omdat ik nu al 43 dagen niet ongesteld ben geworden maar ik heb af en toe dan weer wel bloed in me urine maar zie dan niks op het wc papier zegmaar dat vind ik ook zo vreemd maar dat zal er allemaal dan wel bij horen denk ik maar en met wachte op symptomen bedoel ik meer als ochtend misselijkheid ofso een opgezette buik dan heb ik ook wel maar dat is ook vooral omdat ik niet ongesteld ben geworde denk ik dan ik ga voor de zekerheid mischien dan wel een testje doen maar ff voor de zekerheid, kan je zwanger worden als je aan het ontpillen ben ? ik ben ruim 2 maanden gestopt met de pil en zoals ik al zei 43 dagen niet ongesteld geworden
hey, ik ben gestopt met pil eind juni, had begin juli nod en al eisprong gehad rond 22 juli, dus het kan, groetjes
terwijl je niet ongesteld werd ? want ik word het gewoon niet had gelezen dat sommige vrouwen welis een jaar niet ongesteld worden na het stoppen met de pil maar dan kan je neem ik aan ook niet zwanger worden
Je krijgt eerst een eisprong en dan word je ongesteld. Je weet alleen nu niet wanneer je eisprong op gang komt na de pil. Bij sommigen gebeurt dit heel snel en bij sommigen veel langer. Als je het geluk hebt je eerste ei meteen te bevruchten kun je natuurlijk zwanger worden!
a het is bij mij heel erg raar gegaan want de eerste maand be k wel gewoon ongesteld geworden na 32 dagen ofzo en nu niet meer haha dus ik ben een beetje in de war
wel eerst ongesteld geworden meid. ik weet het niet of je dan kan zwanger worden als je niet ongesteld wordt. is wel jammer zo lang moeten wachten. ik zou al bij huisarts geweest zijn.
haha ja ik heb toen ik gestopt was me eige helemaal gek gemaakt om het feit dat ik zo graag zwanger wou worden en dan wachte op die ongesteldheid en omdat ik natuurlijk natuurlijk heb geleze dat ontpille gewoon langer kan duren wil ik ook niet naar de huisarts gaan om het op te wekke ofso want ik wil dat mijn lichaam dat gewoon uit zichzelf doet dat lijkt mij het beste