Hoi!! Wauww! Mooie testjes!! Gefeliciteerd allemaal!! Vandaag ongesteld geworden...ach...had ook maar 1 kansje gehad dus snap het wel! Succes!
Dank je 2 wel Mother Mary! Na een jodium slok te hebben gehad heb ik helaas bijna geen werkende schildklier meer. Ik slik thyrax inderdaad. Alleen bij mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 150 mg omhoog gegaan om uiteindelijk goede waardes te hebben. Nu slik ik nog steeds 3 jaar later totaal 250 mg. Ben er benieuwd wat huisarts zal doen en hoeveel ik word opgehoogd! Me vorige zwangerschap was ik doordat het niet goed ingesteld stond heel erg moe! Laten we hopen dat deze x snel goed word ingesteld!! Morgen laat ik weten wat ze ze gaan doen
Gefeliciteerd! ! Hartstikke positief! ! Ik zeg morgen lekker weer testen!! Kan niet.missen. Ik had ook 4 dagen voor nod positieve test en die werd elke dag stukje donkerder!!
Zwangeren gefeliciteerd! Topic is zo mooi roze! Nu hoop ik dat ook ik bij jullie kan aansluiten hihi Vind het zo spannend! Donderdag m'n nod ik twijfel zal ik morgenochtend nog n keer testen of niet
Heb wel wat 'symptomen' maar of dat van een eveentuele zwangerschap is... ik durf niks te hopen (deze week merk ik veel vermoeidheid, een week een 'opgeblazen' gevoel en een paar dagen lichte misselijkheid gehad (wat ik nooit ben) maar verder eigenlijk niks opvallends) Eerst morgenochtend rijles, daarna richting de kruidvat racen, en als ik dan nog geen menstruatie heb ga ik testen. Maar we eten morgenavond bij mijn vader en zijn vriendin, en mócht ik positief testen zou ik het denk ik wel willen vertellen. Maar dat is een zorg voor morgen. Eerst aar eens niet ongesteld worden
Bedankt allemaal voor felicitaties..ben er nog beduusd van zo maar eens eerst lekker slapen en donderdag twee dagen voor nod nogmaals testen.. @ tylmare aha ja klinkt bekend die symptomen maar kan ook als je ongesteld wordt dus das lastig... Ik houd t in de gaten hier. Zal voor iedereen duimen..
Wat is t hier fijn roze!!!! Me like! Balen alle meiden waarbij de rode monsters zijn doorgebroken grrrrr!!! Waarom is zwangerschap toch niet iets wat we aan of uit kunnen zetten? Zo oneerlijk af en toe! Knuffel voor iedereen!! Lfs Dian
Helaas, na dagen vol spanning mag ik toch op rood.. De komende maanden ga ik jullie even niet meer volgen, krijg bijna de sleutel van ons nieuwe huis en ga heel hard klussen om voor de kerst te kunnen verhuizen. Iedereen heel veel geluk in de weg naar het moederschap!!
Wat jammer Mi3k! Hopelijk mag je snel zwanger wordt, afleiding helpt, wij hebben afgelopen zomer de keuken verbouw en ik was er die maand niet mee bezig en hop zwanger, van 1 keer sex! We hadden verder geen zin behalve die dag. Veel succes met jullie nieuwe huisje!
Net getest en ik denk dat ik het moet geloven. Ik mag op roze!! Hij is nog erg licht. Vrijdag nog eens testen. De eerste is z&k en op de foto niet te zien. In het echt heel minimaal. De tweede is kv 2v5. Foto is na 5 minuten genomen, maar ze stonden er binnen die tijd. Ik twijfel nog: manlief de foto sturen of wachten tot hij straks thuiskomt.
Mi3k, jammer zeg.... succes de komende weken met klussen. Aan jullie huis natuurlijk, maar wie weet wat de rest van het klussen oplevert als je er even niet mee bezig bent... Trouwens, wat een goeie spreuk in je onderschrift! Emmie83, ik zie wel wat, maar het is moeilijk te zien op de foto. Hopen nu dat ie de komende dagen steeds duidelijker wordt. In elk geval een goede start van de dag. Hup roze testers vandaag!
iedereen op roze: gefeliciteerd!! Ik ben 1 dag NOD, negatieve test.... dus ik mag op blauw of niet zwanger...
Hier vanmorgen roze afgeveegd. Ook al een paar dagen wat pijnlijker borsten. Klinkt misschien hoopgevend (zit op 8 dpo, dus kan me niet voorstellen wat dat roze afvegen anders zou moeten zijn dan innesteling) maar vorige twee rondes was precies hetzelfde verhaal en toen niks... Dus baal er zelfs een beetje van dat het nu weer hetzelfde gehad. Vrees voor dezelfde afloop. (Ik weet ook wel dat niks zeker is, maar toch. Ben er nu een beetje sjaggie van, sorry dat ik daarmee bij jullie aankom)
Hoi meiden, Aan de meiden met een positieve test van Harte gefeliciteerd. De meiden op het rood, Volgende ronden gaan we die knallende positieve testen halen toch De mensen die nog moeten testen duimen staan omhoog. Hier mag ik vandaag op rood staan succes meiden !
Oh balen meid! Ik snap het helemaal. Precies hetzelfde en toen niet zwanger. Maar ik geloof erin dat het deze ronde anders is! Let maar op! Ik hoop het zo voor je 😙 Je kan nu gewoon niks anders doen dan wachten... Xxx
Mijn NOD was 5 oktober, 3oktober negatieve test, 4 oktober menstruatie begonnen dacht ik.. Gister helemaal geen bloedverlies meer dus ik dacht ik doe ff een testje.. Positief! Kan het nog steeds niet geloven... Ik zag het als een verloren maand, maar 1 keer geklust, en vrij vroeg in cyclus. Wow! (En deze maand geen ovulatietesten etc. Gebruikt!)
Heej, heel herkenbaar hoor! ik ben nu in ronde drie, weer negatieve testen terwijl ik deze maand echt het gevoel had dat t raak zou zijn. Maar voor jou is er gewoon nog hoop! Een roze veeg kan ook een poging zijn tot innestelen, en deze maand gaat die poging gewoon lukken! drie keer is scheepsrecht voor je!! Ik duim op een rozekleurige afloop