Veel roze en rood voorbij zien komen met lezen... roze dames gefeliciteerd !! Rode dames balen.. op nd volgende ronde !! En de wachtende dames... vreselijk dat wachten. Ik zit nu op 8 of 9 dpo. Negatieve test gehad net. Ik vind het zo lastig niet te testen. Ben ook voor t eerst misselijk in die 4 rondes en heb uitbarsting van pukkeltjes. Ook heb k normaal na mijn eisprong weinig tot geen afscheiding.. dat is nu heel anders, onprettig gevoel overigens ! Hoop dat het iets betekend Ik heb nog 2 rondes voor mn partner word geopereerd en het idee uitgesteld word tot later... best klote !!
morgen mn hsg follikelmeting en mn hsg.... kijk er so onwijs tegenop...... ook gelijk op kraamvisite bij men beste vriendin. ken k al 20 jaar. we zouden zo graag samen zwanger willen worden voor onze tweede. en we gingen bijna tegelijk de mmm in. alleen toen zij voor dr gesprek kwam was ze ineens zwanger en nu bevallen.... het is een heeel kleine mannetje van 2500 gram dus zal morgen verliefd en gebroken terugkomen. k ga voor mn ingreep... daarna wet k niet hoe k me voel.... waarom is het leven soms zo cru.... sorry voor mn klaagberichtje... beetje verdriet en zenuwen gecombineerd hier....
Ik zou willen dat ik mooie woorden klaar had, om je op te vrolijken en te sterken in deze situatie. Maar die heb ik niet. Kan je alleen zeggen dat ik me beetje kan indenken hoe onwijs zwaar dit voor je moet zijn. Hoe dubbel. En spannend. En je moet maar positief blijven, en daarnaast gaat het gewone leven door. Op het werk hebben we oa de volgende spreuk hangen: Als je het niet trekken kan, moet je duwen. En ik las bij iemand hier op zp iets in de volgende strekking: Op het einde komt alles goed, als het nog niet goed is, dan is het nog niet het einde. Slaap lekker voor straks dikke digitale kus en knuffel 😙
@Bo87, ik hoop ook voor je dat een test over een paar dagen meer oplevert! Spannend hè? Zeker als je lichaam je van die signalen geeft, die ook nog weer vanaaaaaalles kunnen betekenen... @kayleigh, als je even wil klagen, doe het vooral hier! Ik kan me voorstellen dat je gespannen bent voor morgen en dat het dan juist op dit moment zo oneerlijk kan voelen als anderen wel kinderen krijgen en jij niet.... Maar weet je, ook al heb ik er niks over te zeggen, ik geloof écht dat ook jouw moment weer komt. En als het eenmaal zo ver is: wat zal dat mooi zijn voor je kindje. Dat je zó gewild bent en dat er -zelfs al voordat je er was- zó voor je gevochten werd. Houd moed meid!
Kaileigh sterkte vandaag! En heel begrijpelijk hoor dat dubbelgevoel, heel herkenbaar helaas. Knuffel
Toen die andere testen nat waren zag ik iets heel lichts een tweede streepje dus. Nu is het zo licht geworden nu ze zijn opgedroogd heb ze weggegooid zit er anders hele dat naar te turen. Maar die ene van eergisterochtend is heel duidelijk nog steeds na 2 druppels water. Ik moet nog maar zolang mogelijk afwachten misschien moet ik maar tot volgende week woensdag afwachten en dan een testje doen. Volgens mij als ik echt zwanger ben is mijn hcg langzaam aan het omhooggaan... zoiets?
Moeilijk hè dat wachten, wij hebben net de menstruatie gehad en wachten nu op een ei, al duurt dat nog 2 week We kunnen de tijd wel vooruit kijken...
Hoi Puk, heel moeilijk dat wachten, heb neiging om te willen testen. Maar dat heeft geen zin nog... Ik snap het eigenlijk allemaal niet meer want ik verlies ook rood bloed en ene test geeft duidelijk wat aan en andere test weer niet of minder. Ik denk dat ik de huisarts toch ga bellen voor een afspraak. Heb ook beginnende suikerziekte en als het zo is dan mag ik die pillen niet meer maar moet ik mezelf gaan spuiten. Spannend dat ei! Ga je dat opzoeken met ovu test of temp of gokken jullie er gewoon op?
En? En? En? Moielle, Louloute, Jingle, al iets doorgebroken? Of wordt het toch testen morgen? Ik hoop op een roze donderdag! @Puk, wat tof dat je hier blijft hangen, ook al zit jij weer in een nieuwe ronde. Hopelijk is het ditmaal wel raak voor je (9 maanden raak!). Succes met eitjes zoeken!
Hallo allemaal! Ik wil me ook graag nog aan de lijst toe voegen! Dit is de eerste ronde voor ons eerste kindje, ik ben 26 jaar en mijn nod is op 11 oktober! Begint nu toch echt wel spannend te worden..
Heb een test gedaan en binnen de 5 minuten is niets te zien in ieder geval. Zal misschien gewoon ongesteld zijn denk ik. Zal het de huisarts morgen vragen in de ochtend.
Ik ben al bezig om mijn temperatuur bij te houden, maar vindt het nog moeilijk, aangezien ik er nog maar een halve maand mee bezig ben. Het schommelt tussen de 36,9 en 37,2. Met 2 keer een dip. Ik houdt de temperatuur er gewoon bij en zie het dan wel. Daarnaast ga ik ook weer de action ovulatietesten gebruiken, want de vorige keer hadden we een positieve op 28 en 29 juni en met alleen sex op 28 juni zijn we zwanger geworden. Dus hoop dat het nu weer zo mag gaan. Al hoop ik wel op meer sex. (we waren toen de keuken aan het verbouwen en ik had er die maand niet echt zin in). Kan het ook zijn dat jij een vroege miskraam hebt (gehad)?
Dames ik mag denk ik op roze! Na bijna 2 jaar hopen lijkt t nu echt zo te zijn! Kruidvat test is van vandaag. Zit 3 dagen voor nod denk ik
Mag helaas op rood Wij gaan nu nadenken of we misschien naar de huisarts gaan voor verwijzing voor de gynaecoloog... Alle zwangeren gefeliciteerd! De rest, succes met wachten of succes de volgende ronde.