Hier nog niks. Huisarts gebeld. In de tijd van corona is bloedprikken op HCG zonder een dringende medische reden niet wenselijk. Ik moet dus afwachten. Had symptomen, maar waarschijnlijk van een bevruchting of innesteling, heel veel witte vloed, lage rugpijn, acne, droge ogen. Hij zei ook nog dat de ene test minder gevoelig is dan de andere. Maar zijn de testen van de Action en K2v5 zo ongevoelig dan?
Maar nog steeds negatief getest of heb je niet meer getest Hè bah ook nog maar gewoon afwachten, wat vervelend. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt
Vanmorgen nog negatief getest. Afwachten dan maar weer. Hij zei ook nog dat de ene test minder gevoelig is dan de andere. Maar zijn de testen van de Action en K2v5 zo ongevoelig dan?
Nou kv 2v5 waren altijd goed en gevoelig maar hoor dat ze niet meer zijn zoals ze geweest zijn Maar goed daar zou je wel wat op verwachten te zien
Mijn ervaring is dat ze(action/kruitvat) wat later, buiten afleestijd uitslag geven. Clearblue geeft sneller binnen afleestijd uitslag. Maar allen zelfde uitkomst.
Hoi, ik ben nieuw, of terug sinds 2013. Onze zonen zijn 7 en bijna 10 en plots begon het verlangen voor een 3de. Ik ben 35. Man twijfelt dus sloten we een compromis. Geen pil meer maar nog geen gezelligheid rond ovulatie. Zo heb ik nu mijn 2de ronde gehad met NOD rond 15/10. We waren 4 tot 5 dagen voor ovu intiem, erna niet meer. Vrijdag kreeg ik al bruinverlies, wat veranderde in een ongi van 2 dagen, erna op te vangen met inlegkruisjes maar aanhoudend tot woensdag, mijn nod. Lang dus. Vanmorgen toch maar getest en wit, ik zag wel waar het streepje had moeten komen. Ik heb hem in mijn handtas gestopt. 's middags haal ik hem uit en zie ik dit (als bijlage). Wat moet ik nu denken, heb al wel indroogstreepjes gehad, eens in februari, toen ik de pil was vergeten. maar bij mijn eerste had ik ook nog een week ongesteldheid terwijl ik al zwanger was... ik ben in de war...
Hoi hoi. Ik denk dat dit geen echt streepje is eigk. Eerder 'n ophoping ofzo. Hij lijkt ook niet recht namelijk.. Eerder een beetje met 'n buiging erin. Voor 't beste, morgen of overmorgen nog eens testen!
Ik denk ook dat bloedprikken geen zin heeft. Met 9 dagen overtijd had je allang wat moeten zien op de testen.. Ik denk eerder dat je wellicht door stress (van bijvoorbeeld het overtijd zijn) dus nog langer overtijd raakt..
Hier nu echt op 't wachtbankje.. Gister knal ovulatie. Vandaag was ie al niet positief meer. Gisteren en vandaag nog gezellig gemaakt. Dus over iets minder dan 1.5e week (zaterdag volgende week) zal ik gaan testen. Zondag zijn we dus 10 jaar samen en wil ik dus weten of we iets extra's te vieren hebben! Als ik nu niet zwanger raak weet ik 't eerlijk gezegd ook niet meer.. Hebben 't echt braaf om de dag gedaan en alleen gister en vandaag dan elke dag. Dus netjes 'zoals 't hoort' We gaan 't zien
Ja, dat zal het wel zijn, is idd precies gebogen... was wel roze, vandaar wat verwarring. Voel me ook niet anders. Enkel wat misselijk na een mandarijn daarnet en mijn kat die meer op de schoot zit maar nu ook niet zo uitgesproken