Je kunt nog 4 deupppels water er doorheen laten lopen, dan trekt de ophoping weg. Bij deze testen moet je binnen 10 min iets zien, daarna kan het nog wel donkerder worden. Wil je het zeker weten, moet je idd doorgaan met testen.
Mijn vorige rondes waren echt zo rommelig met m'n ei, dan leek ie te komen maar bleef temp uit en dan steeg ie met 0.2 ofzo en liep ie in de komende dagen op. En kijk nu dan. Gewoon BAM. Prachtig gestegen. Ik had al 'n goed gevoel over deze ronde en dat m'n cyclus weer 'n beetje normaal ging doen nou heb ik precies op dag 14 m'n ei gehad (wat ik normaal ook altijd had). Ik kan wel even een vreugde dansje doen hahah. De sokjes zijn aan, kruik ligt klaar en thee drink ik sws heel veel. Dus kan niet anders als dat die baarmoeder lekker warm blijft deze ronde. Is 't al 25 oktober?
Hoi, je hebt gelijk, gewoon weggetrokken, is nu weer wit. Ik ga niet meer testen. Een pendelaarster 8 jaar terug zei me dat ik twee jongens zou krijgen en dan geen kinderen meer... misschien ben ik ondertussen ook te "oud" . Ik ben graag zwanger geweest en zou het nog wel willen meemaken, mijn kids zijn ook gewoon geweldig maar man moet ook mee zijn natuurlijk. Voel me wat neerslachtig nu...
Misschien moet je er voor jezelf eerst over uit zijn of je het echt wil en je man ook voor 100%. Anders vrees ik dat het je relatie nog kan kosten. Helaas vaker gezien. Succes!
NOD/zwanger lijst ♡♡♡♡♡25 oktober (1) Barbsan - 24 jaar - 4e zwangerschap (1vmk) - ronde 4 26 oktober (0) 27 oktober (1) Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 28 oktober (0) 29 oktober (0) 30 oktober (0) 3 november (3) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 4 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 10 november (1) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 11 november (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 3 Uitgerekende datum (5): Dutch - 28 jaar - 2e kindje - 11 juni 2021 Sel078 - 28 jaar - 1e kindje - 12 juni 2021 Mimus - 30 jaar - 3e kindje - 13 juni 2021 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - 19 juni 2021 Ruby26 - 34 jaar - 2 kindje - 23 juni 2021 Afspraken: (echo's etc!) Mimus - intake + echo - 21 oktober Sel078 - 1e echo - 26 oktober Dutch - 1e echo vk - 4 november DangerBlonde - intake fertiliteitspoli - 9 november ♡♡♡♡♡ Totaal (12) Wachtbankje (2) Zwanger (5) Ongesteld (0)
Nou eigenlijk heel irritant.. het ging net goed, laatste dagen alleen nog hoofdpijn en verkouden. Maar nu begint mijn temperatuur weer op te lopen en de hoofdpijn wordt ook weer erger. Dus ik ga maar gauw slapen, hopelijk morgen weer voorbij
Oei. Hou jezelf maar goed in de gaten dat je niet na een paar dagen zieker wordt. Dat kan het omslagpunt zijn van Corona waar ze zo voor waarschuwen. Ik duim voor je dat je je snel beter voelt!
Heb toch nog 5 ovu testjes ipv 2 Morgen cd 9, temp nog 36.5 denk dat ik morgen ff 1 testje doe om te kijken wat mijn lh is
Ja gaat snel met zo'n korte cyclus En dan kan het wachten weer beginnen Zo uit bed en dan tegen 10 het eerste ovu testje maar doen en laat maar komen dat ei Zaadjes liggen al klaar en na de vmk van afgelopen maand weet ik dat het nog kan
Ik ben jaloers op je korte cyclus hoor En zeker kan het nog, je bent echt nog niet te oud! Zo lang je nog eitjes hebt kun je nog hoe gaat het vandaag met alle dames hier?
Lief van je, ben niet de jongste meer dus erg bang dat er niks meer blijft plakken Ja is echt wel kort hè, als ik deze 2 rondes niet zwanger ben dan mag ik heerlijk 2 keer in november ongesteld zijn jippie
Hier vandaag 5 dpo. Laatste zwangerschap had ik die dag gevoelige borsten. Het wordt nu dus spannend. Heb wel al sinds gisteren hoofdpijn. @Elisabeth83 Beterschap!!!
Hier gaat het, ben afgelopen dagen echt extreem moe, ben echt niet vooruit te branden. Gisteren veel geslapen en hele dag op bed gelegen. En hele dag door wat misselijk. Gelukkig niet overgeven
Hier lopen de ovu testen al op dus denk morgen of overmorgen de piek! Ga vanaf nu 2 keer per dag testen denk ik!