Ben stiekem nog aan het meelezen hier. Nu er niet meer vier a vijf pagina's per dag gepost worden is dat ook beter te doen . Zwangerschap gaat voor zover ik weet goed. Al wel heel erg misselijk de hele dag en paar keer al spugen. Eigenlijk moet ik met de medicatie beginnen, maar dan mag ik een paar dagen niet autorijden en dat kan niet met het werk. Even volhouden dus tot donderdag, dan ben ik drie dagen vrij en kan ik beginnen met de medicijnen. Als het voor die tijd echt niet meer vol te houden is begin ik uiteraard eerder . Vorige zwangerschappen meerdere keren uitgedroogd geweest dus ik weet waar ik op moet letten. @Barbsan dat van die voortijdige weeën is herkenbaar. Hier is de eerste daardoor ook prematuur geboren en lag ik met 23 weken ook al in het ziekenhuis met weeën en ontsluiting. Heel confronterend om dan op de kraamafdeling aan de weeën remmers te liggen met om je heen allemaal huilende baby's terwijl je weet dat als je kind nu geboren wordt hij komt te overlijden omdat hij te prematuur is en als hij het overleefd door een wonder dat hij de komende weken nog niet eens zou kunnen huilen. Zwangerschappen daarna ook altijd al veel en vroeg voorweeën en ontsluiting maar toch volgehouden tot 41+ weken .
Hebben jullie weleens meegemaakt dat jullie symptomen anders waren bij verschillende zwangerschappen? ben vandaag 6dpo en had vorige keer al met 5 dpo gevoelige borsten. Ben bang dat het niet gelukt is. Weet dat het nog vroeg is maar toch...
Zo mijn laatste ovu test voor deze ronde, mijn piek was echt gisteravond. Nu zijn de testen ook op Vanavond nog even voor de zekerheid en dan het wachtbankje op Hopelijk hoef ik geen nieuwe testen te bestellen
Oooh ik hoop het ook niet! Is weer snel gegaan zeg . Hopelijk heb je alleen nog een zwangerschapstest nodig!
Ja bizar hè, ook maar een giga piek binnen een dag Ik heb vandaag maar alvast wat zw testen gehaald. Weet nu wel van mezelf dat ik niet wachten kan tot 14 dpo
Duimen!! Poeh daar zou je met gezonde darmen enorm van aan de race moeten gaan ja.. wat balen zeg. Maar die twee dingen mag je wel tijdens de zwangerschap gebruiken gelukkig
*ben een stille meelezer, maar breek even in* wij hebben ook onze dochter verloren met Turner. De 2 zwangerschappen daarna hadden wij 2 guo’s met 12 en 20 weken. Laat je goed voorlichten door het ziekenhuis is mijn advies. Wij wilden bijvoorbeeld met 12 weken Een guo bij de laatste zwangerschap. Maar omdat we de nipt deden, kregen we die dan niet meer met 16 weken. Alleen met 12 en 20 weken. Geniet van je zwangerschap, ook al blijft het spannend .. *breekt uit*
Ja voor mij is het 9 maanden even 'afzien' en uiteraard ook genieten. Maar een leven lang plezier/geluk. Daar heb ik 't wel voor over. De bekkeninstabiliteit had ik fysio voor. Op 'n gegeven moment 2x per week. Maar hielp eigenlijk bar weinig. Was er nu door Heeel veel sporten zo goed als vanaf. Had echt dagen zonder klachten. Maar nu ik nog amper sport door corona, komt 't gewoon weer terug lijkt 't.. Dus daar ben ik wel 'n beetje bang voor.. Ziekenhuis is nu door 'n verhuizing echt om de hoek, dus dat maakt ht ik ben een makkelijker haha
Hier vind ik t stiekem toch weer heel spannend worden.. Over 6 dagen weet ik alweer of het deze ronde wel 'eindelijk' gelukt is.. Of we volgende zomer nog lekker op vakantie kunnen met de Kids of niet... Of we ons 10 jaar samen zijn kunnen vieren met nog een wondertje onderweg. Blegh die onzekerheid is verschrikkelijk..
Pff ik heb nu 2 nachten achter elkaar gedroomd over een miskraam. Vannacht droomde ik dat ik op nacontrole moest maar dat ik steeds mijn afspraak niet kon bereiken. Want ik was op de fiets en kwam niet vooruit, te zwaar, moest meer dan een half uur fietsen. Ik zag de vk overal waar ik pauzeerde maar ik kon alleen terecht op afspraak in een bepaald gebouw. ze zei dat ze het vruchtje hadden gezien en dat het een meisje was. En toen kwam ik in een restaurantje en belde ik dat ik weer te laat zou komen. En toen pakten mensen naast me mijn papieren af over de miskraam die ik op tafel had gelegd en ze lachten me uit. Al bellend ging ik ruzie met ze maken Werd zwetend wakker. Super vreemd. En gisteren droomde ik dat ik wel een baby had gekregen maar die waren we ergens kwijt geraakt. En mijn man vond de naam ineens niet meer mooi die we al zo lang op het oog hadden dus het kindje had al 2 weken geen naam. Was ook een meisje overigens
Pfff nare dromen. Toch een soort vorm van verwerking in je onderbewuste denk ik altijd. Hopelijk heb je vanavond niet meer dit soort dromen!
Bedankt! Ik ben heel benieuwd, heb vorige twee zwangerschappen in het buitenland gewoond daar was het sowieso anders..
Laat je goed begeleiden. Wij zijn met onze dochter proefkonijnen geweest in een streekziekenhuis. Eenmaal in het Radboud hadden we hele goede begeleiding en daar bij onze jongens ook onder controle geweest.
Fijn! Wij zullen naar academische ziekenhuis verwezen worden. Tot nu toe worden we goed begeleid door onze vk. En bij ons dochtertje met Turner werden we ook heel goed begeleid gelukkig. Maar geen een zwangerschap is meer het zelfde, ook al is de kans op herhaling klein, je leeft van echo naar echo en van mijlpaal naar mijlpaal
Hoe ver was je toen je een miskraam kreeg? Sorry ik was even afgehaakt van dit topic. Ik was zwanger maar vorige week bij 5 weken een miskraam gekregen.
Dank je - ik doe mijn best! En idd, die darmen zijn echt killing, nu al.. dat ik me afvraag of ik uberhoupt door moet gaan met werk zoeken.. Maar goed Ik hoop dat het mee mag vallen bij je! Poe, dat klinkt ook pittig! Ik hoop dat - als het raak is - het deze keer soepeler mag gaan Dames ik hou het niet zo goed meer bij en ga mijn toch maar even richten op de andere groep. Succes allemaal! Ik hoop op veel roze!
Ja daar ben je op de beste plek. Het blijft spannend, maar hoop dat je ondanks alles er toch van kan genieten!