Test was negatief. Urine was wel verdund, had eigenlijk deze weg moeten gooien en later moeten testen. Wel een bericht van de verloskundige. Nog geen verklaring voor de negatieve testen, maar iedere hele lichte verkleuring is positief zeggen ze. Ze willen dat ik even bel voor een afspraak om een echo te laten maken. Deze zou snel gemaakt kunnen worden.
Balen dat het negatief was, maar fijn dat er eindelijk wat gedaan wordt. Het wordt tijd voor duidelijkheid
Net gebeld, de assistente had het er nog even over gehad met haar collega's. Ik moet tot Vrijdag wachten en als ik dan een positieve test heb, dan mag ik weer bellen....Anders dan het bericht dus en nog geen duidelijkheid. Wacht wel gewoon af.
Ik hoop ook nog steeds op een positieve test. Maar ik wacht nu wel af. Geen zin meer in al die witte testen.
Vandaag 6dpo.. Dus de testdrang begint weer toe te nemen haha. Ik had nog 3 ovulatietesten dus dacht die maar gewoon op te maken.. De 1e foto is dus de test van vandaag.. En de laatste foto m'n test van 6dpo vorig cyclus. Dus dit ziet er enigsinds positief uit hahah. Ook al zegt 't niks. Maar 't geeft me 'n klein beetje hoop
Temp omhoog naar 36.9 dus gaat de goeie kant op Ik moet minimaal nog 4 dagen wachten met testen Vorige ronde op 7 dpo getest
Ik heb ook nog hoop dat ik 't ga volhouden tot en met zaterdag. Maar die 4 vroege testen in m'n la maken 't me errruuug moeilijk!