Ik ben 13 dpo negatieve test. Deze ronde weer niet gelukt! Wachten tot ik ongesteld wordt en over twee weken weer proberen. Succes iedereen!!
Ja dat lijkt me verstandiger toch? Vandaag zal waarschijnlijk alleen maar een witte test geven denk ik Mocht dit innesteling zijn dan hè
Ja, lijkt me ook! Ik had toen op maandag de hele dag krampen, dus mogelijk innesteling en 2 dagen later was de test heeeel lichtjes positief. Weet niet zo goed hoe het zit met een temp dip, of de innesteling dan geweest is of vandaag komt?
Volgens mij is dan innesteling geweest, maar dat weet ik niet 100% zeker. Had wel gister hele dag ms gevoel Toch maar even wachten tot 9 dpo met testen denk ik om teleurstelling te voorkomen
Hoe ik gisteren volledig alle hoop kwijt was.. En vandaag ongesteld zou worden, steeg m'n temp ineens. 37.1 bij wakker worden en half uur later zelfs 37.2.. Nog nooit een stijging gehad op nod. Altijd 'n tempdip ivm ms natuurlijk.. Dusss toch maar weer 'n testje gedaan, maar ook daar word ik niet veel wijzer van (nu 10dpo) Vaag zie ik wat.. Maar 't had voor me gevoel duidelijker moeten zijn..
Hey ik zie hem! Voor 10dpo is dit prima toch? Morgen weet je meer, dan is hij hopelijk een stuk duidelijker. Spannend, ik duim!
Moet me eigenlijk inhouden om te testen vandaag, mijn hoofd zegt me dat het toch geen zin heeft maar mijn gevoel hè
@Barbsan ik zie hem ook! Het is nog vroeg en het kan nog oplopen @Maudje123 haha volhouden is moeilijk he! Maar je temp ziet er goed uit! @Emmetjeboogschutter je bent nog heeeeeel vroeg, moeilijk he dat wachten @Rowandhh he balen Meis alweer niet. Je bent al een tijdje bezig. Heb je de dokter al eens gebeld? Je werkt elke maand netjes met ovulatietesten en er gebeurt niks. Misschien moet je het eens laten onderzoeken. Mocht er iets zijn dan kun je verder en spaar je je een hoop maanden frustratie nu.. Ik heb ook het idee dat ik langzaam weer richting een ovulatie ga. Heb de afgelopen dagen veel hoofdpijn en gisteren enorme migraine gehad. Dat heb ik normaal alleen bij hormoonschommeling rond ovulatie en voor menstruatie. Of het zou nu nog het herstel/ontzwangeren van de miskraam moeten zijn. Maar het hcg was er al snel na de miskraam uit (negatieve testen). Ik heb besloten dat ik het weer ga proberen naast het traject wat nog moet starten. 50% kans.. zit nu op cd 13 wat voor mijn cyclus enorm vroeg zou zijn voor een ovulatie. Ga het eens testen de komende dagen. Eergisteren was de ovutest nog heel licht.
Pff ik droomde vannacht dat ik een enorme bloeding had en daarna naar een willekeurige huisarts ging. Die zei je bent gewoon 8 weken zwanger hoor! en toen ging ze in de echo’s goed kijken en zei oh nee toch niet.. nou dat was lekker wakker worden.