NOD/zwanger lijst ♡♡♡♡♡25 oktober (1) Barbsan - 24 jaar - 4e zwangerschap (1vmk) - ronde 4 26 oktober (0) 27 oktober (1) Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 28 oktober (0) 29 oktober (0) 30 oktober (0) 3 november (3) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 4 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 10 november (1) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 11 november (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 3 27 november (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 5 Uitgerekende datum (5): Dutch - 28 jaar - 2e kindje - 11 juni 2021 Sel078 - 28 jaar - 1e kindje - 12 juni 2021 Mimus - 30 jaar - 3e kindje - 13 juni 2021 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - 19 juni 2021 Ruby26 - 34 jaar - 2 kindje - 23 juni 2021 Kim92a - - - 26 juni 2021 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - 13 juli 2021 Afspraken: (echo's etc!) Dutch - 1e echo vk - 4 november Mimus - 3e echo + controle - 4 november DangerBlonde - intake fertiliteitspoli - 9 november Kim92a - echo zh - 9 november ♡♡♡♡♡ Totaal (13) Wachtbankje (3) Zwanger (7) Ongesteld (1)
Lief dat je aan me denkt @Mimus !! Had goeie hoop want 6 en 7 dpo klein beetje roze verlies. Daarna paar dagen weg maar laatste paar dagen weer bruin verlies en sinds vandaag echte menstruatie helaas. Gelukkig 12 nov een 1e afspraak in het ziekenhuis. Hopelijk daarna wat testen en meer duidelijkheid. Zal me wat rust geven hopelijk. Ben nu toch wel bang dat er wat mis is bij een van ons bijv waardoor het al zo’n tijd niet lukt!
NOD/zwanger lijst ♡♡♡♡♡25 oktober (1) Barbsan - 24 jaar - 4e zwangerschap (1vmk) - ronde 4 26 oktober (0) 27 oktober (1) Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 28 oktober (0) 29 oktober (0) 30 oktober (0) 3 november (3) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 4 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 8 10 november (1) Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 11 november (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 3 27 november (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 5 Uitgerekende datum (5): Dutch - 28 jaar - 2e kindje - 11 juni 2021 Sel078 - 28 jaar - 1e kindje - 12 juni 2021 Mimus - 30 jaar - 3e kindje - 13 juni 2021 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - 19 juni 2021 Ruby26 - 34 jaar - 2 kindje - 23 juni 2021 Kim92a - - - 26 juni 2021 BizzyBijtje Afspraken: (echo's etc!) Dutch - 1e echo vk - 4 november Mimus - 3e echo + controle - 4 november DangerBlonde - intake fertiliteitspoli - 9 november Kim92a - echo zh - 9 november ♡♡♡♡♡ Totaal (13) Wachtbankje (2) Zwanger (7) Ongesteld (2)
Ah nee @Emmetjeboogschutter wat ontzettend jammer en verdrietig. We hadden het zo gehoopt voor je. Wat voor onderzoeken krijg je?
Hier ook aan het wachten en frustreren op de testen. Op de action ovulatietesten een streep, nog net geen piek. Lopen niet op.. zelfde streep. En de clearblue helemaal blanco heb al paar dagen waterige afscheiding en vanmorgen echt veel, zelfs beginnend draderig (sorry voor de details). Dus ik dacht dan moet hij wel langzaam positief zijn vandaag of morgen uiterlijk. Niet dus. Al hebben de clearblue het tot nu toe wel altijd goed gedaan bij mij. De action testen ook overigens. Maar lees nu verhalen over vals negatieve clearblue. Ei waar blijf je... zit alweer op dag 24 en niks. Hoop toch niet dat het weer pas na 40+ dagen komt. Heb er geen vertrouwen meer in dat dat goede eitjes zijn dan.
Kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is.. hoop voor je dat je snel een duidelijk positieve test hebt!
Lief van je! Heb nog geen idee van de onderzoeken maar denk wel dat ze een paar basis onderzoeken doen!? Dat hoop ik iig haha. Hopelijk vind jij je ei snel! Bij mij is ie soms ook opeens positief uit het niets. Helaas geen ervaring met action testen.... Hebben jullie deze maand ook een afspraak in het ziekenhuis?
Ik vraag me af of mijn ei nog komt. Kan misschien maar beter niet hopen en op het traject wachten. Ik heb idd 9 november weer de intake voor het nieuwe traject. Vind het ook wel weer spannend, al weet ik wel wat ik verwachten kan ongeveer. Bij wie heb je de afspraak als ik vragen mag? Fertiliteitsverpleegkundige? Gynaecoloog? Voor een intake? Of heb je die al gehad?
Bij vumc! Video consult, dus denk een soort intake? Ik moest wel nu al temp bijhouden afgelopen weken. Denk dat ze dan willen kijken of er een eisprong is geweest?! Hopelijk wordt er daarna wat opgestart qua onderzoeken
Spannend ook weer voor jullie dus. Ook al weet je al een beetje hoe het gaat. Sterkte en succes jullie ook de 9e!
Dankje voor je succeswens, ook voor jullie! Wanneer moeten jullie? Video consult lijkt me wel raar. Heb ik niet gehad. Ik moet de 9e nog wel gewoon fysiek komen naar het ziekenhuis. Heb nog nooit temp bij hoeven houden, zal idd voor je eisprong zijn denk ik? Mijn intake bestond uit vragenlijsten invullen, voor mij en mijn man. Ik kreeg een echo van bm en eierstokken. Ik moest ook bloed laten prikken. Mijn man kreeg een zaadonderzoek. Potje inleveren haha. Daarna was het voor ons wel al duidelijk gelukkig. Hoop voor jou dat jij niet te lang in de onderzoeken zit!
Ja ik hoop idd ook op een echo en zaadonderzoek na het video consult. Vind het ook maar vreemd dat het online is. Hopelijk wordt het dan bij ons ook wat duidelijker. 12 nov hebben we het consult!
Heel veel succes met jullie consulten! Hopelijk levert het snel resultaat. Ik duim voor jullie. Dikke knuffel Ik durf bijna mijn streepje van vanavond niet meer te delen. Hele mooie oploop wat mij betreft
hij is prachtig! En gewoon delen hoor hier nog steeds de klus kwijt qua eisprong. Had vanmorgen nog een ovu gevonden en deze was zeer donker. Dus of net piek geweest of hij komt. Gister beetje pijn gehad, dus ga er maar vanuit dat hij vandaag springt
Dank je, lief van je! En wow dat streepje ziet er goed uit! Wat ontzettend fijn!! En zeker gewoon delen ja lekker van genieten nu
@Emmetjeboogschutter ik duim voor jullie! @BizzyBijtje mooi! Gewoon delen hoor, het is je gegund! @Elisabeth83 oeh! Ga je hem toch nog benutten of toch overslaan?