Even voor meiden die al wat langer bezig zijn. Ik heb bij de zwangerschappen waar ik snel zwanger was (binnen 3 rondes) altijd: Teunisbloemolie geslikt vanaf menstruatie tot ei Tarwekiemolie vanaf ei En voor sommige die wel snel zwanger raken maar steeds snel afbreekt, kan een halve asprine per dag vanaf ei nog wel eens helpen. Dit maakt het bloed wat dunner waardoor innestelen makkelijker gaat.
Teunisbloem waren twee tabletten per dag (kruidvst) Tarwekiemolie van A vogel. 2 hele kleine tabletjes per dag
hai! Ja ik moet nog even geduld hebben. Gister rekbaarslijm en vandaag. Echter nog een negatieve ovulatietest. Ik doe er straks rond 16:00 nog een. Clearblue streepje wordt wel donkerder. Zolang er maar een eisprong komt ben ik blij! Mogelijk door wat stress wat anders dan normaal. Ik wens je heel veel succes deze ronde. Hoeveel dagen moet je nog wachten?
Spannend @Rowandhh ik duim deze ronde ook een succes voor jou! Ik weet niet precies hoeveel dagen nog wachten. @Mimus Ik denk nog een week of anderhalf.. officieel zou 14 dagen op dinsdag 24 november zijn. Ik hoop volgend weekend al wat te kunnen zien als het positief mag zijn..
Hè dames! Hier al 'n hele tijd niks meer laten horen.. Na de laatste keer nou al voor de 3e een beginnende zwangerschap maar weer afgebroken was ik er even klaar mee en liet ik me hoofd even niet meer zien om het ook wat meer los te laten.. Heb de huisarts gebeld.. Waarschijnlijk is het 'n progesteron probleem. Ik heb 'n spiraal gehad en die regelt progesteron zelf.. Mijn lichaam moet dus even realiseren dat ie 't weer zelf moet gaan oppakken.. Ik ben nu maar vitamine C,D,E gaan slikken. C schijnt te helpen voor je progesteron en E voor de innesteling. Als dat dus al vaker fout is gegaan.. Nou dat is 't.. Dus jopen dat 't gaat helpen. M'n ei was weer prachtig netjes op CD 14 en nu stijgt m'n temp mooi! Volgende week vrijdag m'n NOD. Dus hopelijk nu eindelijk 2 blijvende streepjes. Donderdag ga ik testen. En deze keer écht niet eerder @BizzyBijtje gefeliciteerd!!
Hai iedereen, Ik heb normaal altijd op dag 17 een positieve ovulatietest. Inmiddels zit ik op dag 20 en nog steeds negatieve testen. Er zit wel een oploop in, maar van clearblue mag je die lijntjes niet beoordelen. Wat denken jullie? Die laatste (rechts) is van vanochtend.
@Rowandhh ik kijk ook wel vaker naar die lijntjes hoor, maar als die echt dik positief zijn is er ook een smiley bij mij. @Barbsan ah nee weer niet gelukt is het dan niet beter om een paar maanden niks te doen? Om het weer te laten herstellen? ik ben het wachtbankje hier alweer beu. Tijd gaat te langzaam haha. Voel wel steeds kleine krampjes en steekjes ter hoogte van m’n eierstokken en m’n bm. Heb het gevoel dat er wel vanalles gaande is. Maar ergens ook het gevoel: het zal wel niet raak zijn. Ben nu 4 dpo. Het is nog erg vroeg. Had die krampjes vorige keer wel ook.
Gistermiddag had ik een smiley and vandaag weer maar nu een knaller van een blauwe streep erbij! Zometeen even leuke dingen doen en dan weer 2 weken afwachten! Mega spannend. Succes met wachten!
Wij hebben inmiddels intake gehad en er volgt nu een echo op cd 3 en bloedonderzoeken en bij mijn vriend zaad onderzoek. Ben benieuwd of er wat uitkomt. Doordat ze even dicht zijn met kerst pas in januari alle uitslagen bespreken helaas! Maar hier ook weer bezig met de ovulatietesten en over een par dagen verwacht ik m’n ei! Hopelijk kunnen we gewoon alle onderzoeken afblazen na deze ronde
Spannend! Ik hoop met je mee. Hopelijk is het niet nodig. Ik hoop hetzelfde voor mezelf nu op het wachtbankje..
Hier vannacht wakker geworden van 2 hele felle steken in mijn onderbuik. Vandaag 6 dpo.. ik heb hoop die steken had ik bij afgelopen 2 zwangerschappen ook. Dat was de innesteling.