geen idee waar de arts verder heeft ingevuld, heb gevraagd voor progesteron en ben al blij dat dat mag
Nou ik denk dat het niet goed zit. Zat zo in mijn hoofd dat ik vandaag een echo heb laten maken. Nog steeds geen vruchtje te zien. Zou nu 7 weken moeten zijn maar lijkt op iets van 5/6 weken. echoscopiste zei wel dat ze het een perfecte vruchtzak vond en meestal als het fout gaat ziet het er anders uit. Ik denk dit niet goed kan zijn.
Ja ene kant snap ik het wel, ze moeten ergens een grens trekken Alleen voor mij erg jammer dat ik die grens al voorbij ben
Kan je toch echt niet niet later je ei hebben gehad?? Dat je lichaam het een 2e keer heeft geprobeerd? Wanneer mag je voor nog een echo?
8 dpo een positieve zwangerschapstest Als hij een week later gesprongen zou zijn zou ik veel te vroeg al positieve test hebben
Thanks dames! Vind het zo bijzonder dat het meteen weer gelukt is. Kan het nog niet helemaal geloven @Elisabeth83 klinkt inderdaad niet echt positief.. Wat is nu het plan als er de volgende echo nog niks veranderd is?
Donderdag moet ik weer naar de gynaecoloog. Ik denk dat als er donderdag niets is verandert dat ik een de 3 opties krijg. vind het echt heel kut wat mijn man heeft na dit eigenlijk zoiets van.. laten we het maar niet meer doen. Hij vindt dit best slopend
Hmm.. wel vreemd idd. Ik hoop nog steeds dat er donderdag wel wat te zien is. Maar ik zou me ook voorbereiden op het ergste. Wat een onzekerheid meid
Ooh wat ontzettend spannend @Elisabeth83! Hoe vreemd het ook is, ik duim voor je!! en @nadine001 wat een prachtige test en al helemaal voor 10DPO! en andere dames hopelijk met alle liefde, trajecten en hulp is het voor jullie ook snel raak!
Gaat goed! 13 weekjes alweer. Weinig energie, maar hoop dat dat snel weer terugkomt. Fijn dat je mag bloedprikken bij de huisarts! Hopelijk word je er door gerustgesteld.
@Sel078, ben nog wel benieuwd zit jij ook nog in dat app groepje wat toen werd gestart in de juni 2021 groep?
Ik voel me zo kut.. ik kan me gewoon niet echt voorstellen dat het donderdag heel anders gaat zijn. Bah!