NOD-Lijst 1 t/m 15 oktober 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loulou12, 31 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Fijn, hoop dat je energie gauw terug is

Ik wil gewoon dat even gecheckt hebben, bij vorige zwangerschappen altijd binnen 3 maand zwanger geweest. En ik ben nu een stuk ouder dus wil graag weten of het nog goed werkt. Ronde 6 nu

2. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Elisabeth83 ahh lieverd.. :cry: hele dikke knuffel! Haal vandaag een grote doos chocola en eet die helemaal alleen op ;)

3. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113

Dikke knuffel!!

4. Sel078

Sel078 Bekend lid

28 dec 2018
    764
    695
    93
    Vrouw
    Ja, klopt!

5. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Leuk, grote groep geworden?

6. BizzyBijtje

BizzyBijtje Actief lid

25 sep 2020
    234
    222
    43
    Vrouw
    Hier is het ook nog steeds niet goed. Gyneacoloog kon ook nog steeds niets vinden, al leek de vruchtzak wel gegroeid.

Vandaag een raar gevoel in de buik en flink wat bruinverlies met rode spikkeltjes. Ik denk dus dat het snel gaat komen.

7. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ah nee wat klote ... :cry: heel verdrietig. Ik hoop voor je dat het op de natuurlijke manier op gang komt. Heel veel sterkte en dikke knuffel

8. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hier vandaag weer echo gehad voor follikel meting.. 4 eitjes waarvan 3 goed groot :eek: dus de hormonen slaan aan, maar ben wel een beetje bang voor het risico op tweeling zwangerschap... weet eigenlijk niet hoe groot dat is.
    moet donderdag terug om te kijken hoeveel er echt gaan springen. Tot die tijd niet klussen zei de gyn.. spannend.

9. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Nieuwe echo vandaag:
    Ik. Heb. 3!!!!!!!! Follikels :eek::eek::eek:
    Een van >20 mm, een van >17 en een van >16. En een van 12 maar die gaat niet meedoen zei ze. Ze tellen vanaf 14. De andere drie konden alledrie springen deze dagen.
    (ovulatietest was gisteren nog negatief overigens).
    En bij clomid werden de follikels groter zei ze. Wat ik vorige ronde ook gemerkt heb. Op maandag was hij toen 22 mm en hij sprong pas op donderdag.

Ik heb best wel veel spanning op beide eierstokken nu, voel veel steken. Moet er al niet aan denken dat ik er zoveel had als een aantal van jullie voor de puncties :eek:

We hebben groen licht om gemeenschap te hebben komende dagen. Ik ben medisch gezien gezond, er is geen bezwaar tegen een eventuele tweeling zwangerschap.
    De kans op een zwangerschap was groot zei ze. De kans op een tweeling was ook heel aanwezig. De kans op een drieling achtte ze minimaal.

Nou we hebben eens even goed overlegd vanmorgen. Stel het zou een tweeling worden, wat heeft dat voor gevolgen. Voor ons huis, financieel, voor de opvang van de gastouder, voor oma, voor onze relatie, en medisch gezien voor mij natuurlijk. Conclusie van dat verhaal was dat we de gok wel aan durven. Een eventuele tweeling is welkom. Geen voorkeur maar het kan. Er is ook nog altijd kans dat er geen zwangerschap uit komt of dat het er gewoon 1 is.

Als we niet open stonden voor een eventuele tweeling moesten we deze ronde overslaan. En zou ik volgende ronde minder hormonen krijgen voor minder overstimulatie.
    Ze vond dat we nog ‘niet echt lang bezig waren’ dus overslaan zou best kunnen. Ik heb daar maar niet op gereageerd.

Dus we gaan ervoor de komende dagen ;)

10. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
  11. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik zit nu in de wachtruimte...

12. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    En lieverd?

13. Savera

Savera Actief lid

9 sep 2020
    458
    572
    93
    Vrouw
    Dat klinkt goed, spannend :) Hoop dat het raak mag zijn deze maand!

DangerBlonde vindt dit leuk.
  14. Savera

Savera Actief lid

9 sep 2020
    458
    572
    93
    Vrouw
    Succes, hoop op het beste!

15. BizzyBijtje

BizzyBijtje Actief lid

25 sep 2020
    234
    222
    43
    Vrouw
    Vandaag veel bloedverlies en veel proppen. Met vlagen erg veel pijn dus vanmorgen op het werk maar ziekgemeld. Ik heb een goede band met mijn teammanager dus ik ben gewoon eerlijk geweest over de reden en ze moest er bijna om huilen. Door de pijn en en het bloedverlies ook wel misselijk en duizelig. Hopelijk wordt het zo beter. Gelukkig heb ik door de eerdere echo's wel rustig de tijd gehad om het voor mezelf een plekje te geven. We gaan nu weer hoopvol naar de toekomst kijken :)

16. BizzyBijtje

BizzyBijtje Actief lid

25 sep 2020
    234
    222
    43
    Vrouw
    Fijn dat het allemaal zo goed lijkt!! Ik duim voor jullie deze ronde. Hopelijk gaat alles voorspoedig.

17. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Ooh nou spannend @DangerBlonde heel veel klusplezier de komende dagen en hopelijk snel een positieve test in handen!

@Elisabeth83 ben benieuwd hoe het ging!

en @BizzyBijtje knuffel!

18. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Arme jij. Vind t echt klote voor je. Je kan je er echt ellendig van voelen, een miskraam. Als het vruchtzakje eruit is dan word het snel minder bloed. Heel veel sterkte lieverd knuffel

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hallo meiden,
    Sorry voor mijn late reactie... het liep onwijs uit in het ziekenhuis en ik ben echt van de kaart.
    Dit is de situatie:

disndag echo laten maken want ik trok het niet meer. (Bij verloskundige praktijk) hier was vruchtzak en dooierzakje te zien wat ik al had gezien. Verder niets geen hartslag enzo

dus vandaag vroeg de gyn en hoe was je week. Dus ik zeg, ja ik weet eigenlijk al dat het niet goed zit. Heb al echo gehad en zat niks.

toch nog even echo gemaakt:
    Vruchtje te zien.. snapte er niks van.. ook best groot en duidelijk. En we zagen het knipperen. Daarvan zei hij: het kan ook je eigen hartslag zijn. Maargoed het is dus een week gegroeid.
    Maar zou toch echt al op 8 weken bijna moeten zitten.

coclusie: hij wilt nog niks in gang zetten en moet over een week terug.dus ik weet het effe allemaal niet meer.. snap er geen reet van.

20. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik hoop snel op een mooie en goede zwangerschap ❤️

Deel Deze Pagina