Dat is best veel. Hebben ze bij jou ook pcos vastgesteld? Krijg je nu een behandeling? Als je zoveel eitjes hebt kan het zijn dat ze niet goed rijpen. Springen ze te laat of niet.
Progesteron waarde was 46 op 7 dpo, dus heel goed Die dat gedeelte is goed, nu de mazzel nog hebben dat het blijft zitten
Nee ik heb verder geen symptomen van pcos. Ik heb een redelijk regelmatige cyclus (zie handtekening) en aan m’n temperatuur kaartje kon ze zien dat er een eisprong was dus dat was allemaal goed zei ze. Ga volgend gesprek wel even vragen of dat nou erg is dan die 15 per eierstok. 7 januari hebben we weer een afspraak en krijgen we te horen of we een behandeling krijgen.
Het is echt slopend hé! Kijk het de komende paar dagen aan. Ik zit op 3dpo. Moet nog veel geduld hebben.
Had vorige ronde ook 3 dagen lage temp voordat ms doorbrak Hoop toch dat het nu vandaag of morgen dan komt Wanneer wil je gaan testen dan? Pas op nod?
@Maudje123 balen zeg, ik had het zo gehoopt voor je!! Hier toch een ijzer tekort, dus gelukkig kunnen we hier wat mee en hopelijk ben ik snel weer up and running
Ik ook nod officieel 27-12. Denk dat ik t de 26e eens voorzichtig probeer. Dan zijn mijn man en ik ook officieel 6 jaar samen.. zou een leuk cadeautje zijn als het raak is. Plus een kerstcadeautje natuurlijk.