Ben erg bang voor weer een teleurstelling. Al is de kans gewoon weer 50/50. Kon afgelopen week niet wachten tot het tijd was om te testen. En nu durf ik niet meer.. zaterdag 13 dpo dan moet ik t erop wagen denk ik
10 procent van 93000 mensen test nu positief. 90% niet. Dus ik houd toch hoop op een mogelijk dat het kan gebeuren.
Hier vanmorgen ook een witte test. Ik weet alleen niet zeker of ik 11 of 12 dpo ben. Het kan nog maar ik vertrouw weinig meer... ga wachten tot maandag
Hai maar jij telt vanaf de dag van de positive ovulatietest? Of heb ik dat verkeerd begrepen. Je telt twee dagen op bij je eerste positieve ovulatietest en de dag erna is dpo. Dus drie dagen na de positieve test is dpo.
Oh ik dacht idd vanaf de eerste positieve test.. als dat niet klopt dan zit ik nog veel minder ver. Zo lang er nog geen bloed is heb ik nog een klein beetje hoop..
Ik had wel symptomen, steekjes in mijn lies en dat het me de hele tijd hoog zat. Ojaa en droomde week ervoor nog paar keer dat ik zwanger was, terwijl we er niet eens heel erg mee bezig waren..