Hahhaha nee was het maar zo'n feest.. Dan deed ik er 5 per dag Ik heb nog 1 gevoelige.. En 1 predictor.. Nog 3 die iets minder gevoelig zijn. Maar daar bereik ik dan natuurlijk helemaal niks meer mee
wow, al tuurstreepjes op 5 dpo. Wat spannend!! Benieuwd of jullie testen mooi oplopen de komende dagen!! Dat zou geweldig zijn. Ik wacht nog even met testen want heb nog niets gevoeld/gemerkt wat op een innesteling wijst helaas. Nu 6 dpo. Wel al sins eisprong gevoeliger borsten, wat erger lijkt geworden sinds vandaag. Maar geen krampen of Libre bloeding oid. Wellicht later komende week een testje proberen
Ik had een verkeerd iemand getagd, dus even berichtje verwijderd. Was niets verkeerd bedoeld naar wie dan ook
Spannend al al dat testen!! Ik moet me ook echt inhouden Vanaf welke dpo dag testen jullie doorgaans? En hoeveel dagen voor nod? Ik ben nu ongeveer 7 dpo en heb de nod op 5 oktober. Wanneer zeggen jullie het beste beginnen met testen? Wil mezelf ook niet gek maken
Hahahaha... maare jij bent dus ook zo’n lekker druk baasje! Ik ook studie en werken en kids. Schouderklopje voor onszelf
Hahah aan mij heb je helemaal niks wat betreft je vraag Ben vandaag 7dpo en heb al getest haha. Vorige ronde op 3dpo (want tja, misschien was mn eisprong toch eerder?). Volgens mij zou je vanaf 10 dpo wel een streepje kunnen zien, wanneer het raak is.
Haha ik heb vandaag ook al eigenwijs getest, 8dpo sneeuwwit. Ik heb vorige zwangerschap op 11dpo nog wit gehad en echt pas op 14 of 15 dpo licht positief. Vond toevallig vandaag nog de foto daarvan terug. Zie bijlage. (Deze is dus van de VORIGE zwangerschap haha niet van deze ronde ) 1 maart was toen 14dpo. Dus de echte knaller was zelfs pas 18 dpo. Dus ik zou echt wachten tot 14dpo, maar we doen dat allemaal niet volgens mij
Morgen ben ik ongeveer 8dpo. 5 dagen voor nod is dat. Op mn testen staat dat ze vanaf 6 dagen voor nod te gebruiken zijn. Dus ik ga maar gwn een gokje wagen. Heb er toch 2..
Ja er stond in iedergeval niets over bezwaren rondom zwangerschap maar zondag/maandag is nod en meestal heb ik een lf van 13... dus ik zou het dan echt al wel moeten weten al dan niet ongesteld moeten zijn. Mijn man riep ook al dan je lood short krijgt
Ja bij beide kinderen heb ik het gevoeld... had vandaag een vervelend gevoel in mijn buik ook maar heb echt niet het idee dat het zo snel raak zal zijn op de een of andere manier.
Hier nog geen ervaring met een zwangerschap, daarom ook steeds dat ik twijfel over wat ik voel. Ik denk dat ik me deze ronde echt anders voel, ben 3 dagen steeds af en aan misselijk, heb het gevoel dat mijn reuk veel sterker is en ik heb behoorlijk hoofdpijn. Sinds vanmiddag heb ik een brandend gevoel in de borsten en ze doen nu ook echt heel erg pijn. Ik durf alleen echt nergens op te hopen We hebben afgelopen voorjaar ook 3 veulentjes gehad en de merries drachtig krijgen lijkt op de een of de andere manier veel makkelijker te gaan
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡ 1 oktober (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 2 oktober (3) Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1vmk) -ronde 3 Dutch - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 3 oktober (5) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 15 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sel078 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Gruffalo - 33 jaar - ronde 1 4 oktober (0) 5 oktober (3) Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mimus - 30 jaar - 3e kindje 6 oktober (2) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 Fissie - 33 jaar - 2de kindje - ronde 2 7 oktober (2) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes Jozefien1 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (iui) 8 oktober (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 3 9 oktober (3) BabyGirlGreen - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 oktober (0) 11 oktober (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 2 Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 oktober (0) 13 oktober (1) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 oktober (0) 15 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (24) Wachtbankje (24) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Zo ik had jullie even verwaarloosd sorry hahah even hele drukke dagen en crisis bij een vriendin. Vanaf nu weer wat actiever mee lezen @Gruffalo123 je houdt het wel spannend hoor!
Hier is mijn nod 4/5 oktober maar ik heb niet echt het idee dat het wat wordt. Ondank dat ik wel een eispr9ng heb en een cyclus van 38 dagen gemiddeld kan ik mij niet voorstellen dat een kindje zonder medische molen bij ons zal lukken.
Dankjewel voor het meedenken die cup ga ik eens even uitzoeken! Mn ei is wat later deze maand, ovulatietest is vandaag (cyclusdag 14) pas echt positief, dus ik heb nog een kansje