Nou 11 dpo, nogsteeds een negatieve test. Ik start het begin van de lijst helaas rood overmorgen moet ik ongesteld worden. dus helaas geen kans meer nu. Veel succes deze ronde, maak de lijst mooi roze met zn allen
@Loulou12 @nadine001 Zo lang je niet daadwerkelijk ongesteld bent geworden, kan het toch nog? @jezzebel88 je kunt met pcos altijd spontaan zwanger worden zei mijn gyn, alleen de kansen zijn minder omdat je minder eisprongen hebt. Maar als je er een hebt kan het toch of er moet nog meer aan de hand zijn behalve pcos?
@DangerBlonde Ik moet overmorgen ongesteld worden, dus ik had dan echt uiterlijk nu wel iets moeten zien op een test. De meeste mensen zien wel iets nu, vooral als je ovulatietesten gebruikt dan ben je wel wat zekerder van je eisprong. Dus helaas, mijn ronde is voorbij! ik zie dat jij bij je vorige zwangerschap pas heel laat positief getest had. Had je toen ook ovulatietesten gebruikt?
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡ 1 oktober (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 2 oktober (3) Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1vmk) -ronde 3 Dutch - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 3 oktober (5) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 15 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sel078 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Gruffalo - 33 jaar - ronde 1 4 oktober (0) 5 oktober (4) Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mimus - 30 jaar - 3e kindje 6 oktober (2) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 Fissie - 33 jaar - 2de kindje - ronde 2 7 oktober (2) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes Jozefien1 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (iui) 8 oktober (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 3 9 oktober (3) BabyGirlGreen - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 oktober (0) 11 oktober (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 2 Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 oktober (0) 13 oktober (1) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 oktober (0) 15 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (24) Wachtbankje (23) Zwanger (0) Ongesteld (1)
Ik heb mezelf al op rood gezet omdat ik een weekje op vakantie ga en geen tijd ga hebben om op het forum te zitten heel veel succes aankomende week! Hopelijk zie ik dan wat mooi roze op de lijst
Ja, en ik heb een behandeling met clomid gehad toen. Had op dag 16 een eisprong en op dag 30 pas een licht positieve test. ik zou gisteren of vandaag met mijn korte LF ongesteld moeten worden, maar zo lang ik niks zie is t goed. Gisteren ook negatief getest. Maar normaal is de tijd tussen eisprong en menstruatie 14 dagen wat ik zo in de bijsluiters van de testen lees. Dus ik wacht nog even af, ook omdat de vorige keer ook zo laat was. Heb dit keer geen behandeling gehad maar wel een positieve ovulatietest. ik blijf bij het statement: geen bloed is goed
Oke! Ja dan snap ik dat je er nog zo positief in staat als je dat had bij je vorige kindje. Alleen is dat vaak wel een uitzondering. De meeste mensen testen wel positief 2 dagen voor NOD.
Ja het zou wel kunnen nog maar ik heb een vermoeden dat ik gewoon ongesteld ga worden. Mn maandelijkse puist is er zelfs al
Hier ook negatief, 8dpo. Op een foto meen ik nog een soort schaduw te zien na heel lang staren maar in het echt is hij echt helemaal wit. Ik hoop dat ik gewoon vroeg ben
Ik ga zo even teruglezen maar ik heb vanmorgen getest en ik zag een heel licht streepje. Ik heb hem zo goed mogelijk gepoogd op de foto te krijgen, maar dat was best lastig. Ik ben wel een beetje positief en nu hopen dat hij oploopt de komende dagen.
Hoi Dames. Wij zitten inmiddels in het fertiliteit traject en komende zondag is mijn NOD. Ik had gisteren 7 dpo een klein bloeding want had wat bruine afscheiding. Verder continu een drukkend gevoel in mijn baarmoeder. Spannnend allemaal bij iedereen lees ik dames. Ik hoop met jullie mee te mogen doen in dit forum. Lieve groetjes