Ik ben vandaag 4 dpo dus moet echt ff wachten nog Ga wel alvast predictor early halen voor het geval dat, heb nog wel een express liggen maar die kan niet zo vroeg Maar ik heb eigenlijk nergens last van, wat een verschil met afgelopen 2 rondes Geen zere borsten of tepels
Ik heb die express ook nog haha, dan koop ik dat setje van de early en express samen en dan blijft die express eeuwig liggen haha. Ik heb nu 6 vroege testen van sensitest gekocht, geen idee of die goed zijn. Hmmm, als het deze ronde anders voelt dan normaal, zou het wel iets positiefs kunnen betekenen. Geduld!
Heb alleen nu ervaring met de ovu testen van sensitest, heel tevreden Ja geduld pfffff, maar kan toch niet eerder testen als evt einde van de week Ja voelt echt heel anders, echt apart hoor
Vandaag alleen een ovulatietest gedaan en die voorspeld niet veel goeds. Dus denk dat het gewoon weer foutieve streepjes waren en ik door mag naar de volgende ronde..
Ik merkte net een heel klein beetje roze bloed op.. hoop maar dat het niet het begin van mn menstruatie is
Hey iedereen, vandaag een test gedaan op advies van de gynaecoloog assistent. Nu komt er toch een ligt streepje uit. Ik heb foto’s gemaakt van aflopende zwangerschapstesten. Ik wilde zien of het naar beneden ging. De laatste is van 16 September. Nu 12 dagen later na gebloed te hebben 2 dagen, komt er toch een streepje uit. Nod zou 10 of 11 zijn. Je zou verwachten dat het vanaf 16 sept wel uit mijn lichaam zou zijn als je kijkt naar de afloop van het hcg. Help! Ik heb verder geen symptomen.
@Dutch ik zie m ook!! Waaah spannend!! Duimen voor een goed plakkertje! voor alle andere ongeduldige dames: het kan nog! @Barbsan ahh ik duim ook voor jou!
ja zeker, ik hoop het ook. Maar vind het wel fijn om te weten dat mijn lichaam wel degelijk signalen geeft rond m’n eisprong en dat ik daar vanuit kan gaan. De komende dagen vind ik erg spannend. Ga het vanmiddag mijn vriend maar vertellen, ik kan dit echt niet een paar dagen voor me houden eigenlijk. en inderdaad voor de andere dames ook spannend de komende dagen. Ik weet bijna zeker dat ik met 8dpo ook negatief getest zou hebben, want nu met 10 Dpo is het zo licht. Blijven duimen voor iedereen
Super!! Nee zou ik ook niet kunnen, veel plezier met het vertellen! Ah, dat geeft weer een beetje hoop, thanks!
Hihi ik zou dat ook niet voor me kunnen houden, ik heb vorige keer zelfs m’n vriend tijdens z’n dienst gebeld laat in de avond hahaha schat, ga even zitten, ik moet je wat vertellen... hij dacht dat er iets ergs met me was gebeurd