Als hij over twee dagen donkerder is dan krijg ik die ivm de afgelopen miskraam. Denken jullie dat na de afgelopen bloeding mijn hcg al helemaal weg had moeten zijn?
Je hebt zo te lezen een miskraam gehad? Als er nog HCG in je lijf zit, heb je meestal geen ovulatie. Op het moment dat je nog een beetje HCG hebt en dus streepjes op de zwangerschapstest kan een ovulatie test behoorlijk knallen. Weet je dus zeker dat je al een ovulatie hebt gehad? Als het van een nieuwe zwangerschap is, dan zou het de streepje de komende dagen weer gaan oplopen.
@Dutch kan me voorstellen dat je dit niet voor je kunt houden. Spannend! Moet zeggen dat mijn vriend er wel heel erg mee bezig is. Vraagt regelmatig wanneer ik kan testen. Ik heb vorige week voor mijn verjaardag heel veel chocolade van hem gekregen, vroeg hem of hij dacht dat ik chocola cravings zou gaan krijgen en of hij het gevoel had dat het goed zat. Daar wou hij zich niet over uitlaten
Ah wel lief van hem. Zou een grap zijn als je straks zwanger bent en chocolade niet kan luchten of zien
Hey! Ik heb 28 aug een miskraam gehad. Embryo was met 5 weken gestopt. Dit was te zien met de eerste 8 weken) echo. Bij de gynaecoloog is die vastgesteld op 17 sept. Hij was rijp en kon ieder moment springen. Een week later dus “ongesteld”. Dit keer geen enkele krampen gevoeld en dit is echt anders dan normaal. Dit zou betekenen dat ik sowieso een eisprong heb gehad. Anders was er geen “menstuatie”. Omdat hij een week te vroeg is moest ik testen. En een mini streepje te zien.
Kijk dat is al duidelijker. Zou dus goed weer een prille zwangerschap kunnen zijn. Over twee dagen nog eens testen en kijken of het streepje oploopt. Uitgaande van 1 dpo op 19 of 20 september. Dan zou je nou ongeveer op 8 a 9 dpo zitten en dan is het een prima streepje . De bloeding die je had zou een innesteling kunnen zijn geweest.
Ik zie hem duidelijk!!!! Ik zou alleen altijd een 2e doen als bevestiging. Zodat je weet dat het geen vals streepje is. Whoooooopp spannend!!
Ik rekende 18 sept als 1 dpo omdat ik 5 dagen later al wat bruinvloed had. Dit hield aan tot ik ging bloeden zaterdag en zondag . Wat ik niet begrijp is dat het veel was, zelfs een keer doorgelekt bijna. Dus ik durf niet te hopen. Maar het feit dat ik geen pijn had was anders.
Ai dit is een lastige. Je hebt als ik het goed begrijp niet getest tot een blanco test? voor nu is het positief, maar ik denk dat je pa echt die bevestiging krijgt als je morgen/overmorgen ziet dat hij oploopt
Hai! ja dat denk ik ook! Toen ik die test van 16 September zag, had ik niet verwacht dat hij nu nog positief zou uitkomen. Ook niet na het bloeden dit weekend.
Laatste restje HCG kan lang duren voordat het eruit is. Hoe groot was het follikel wat de gyn gemeten had? Als die 21-24 mm was dan springt hij meestal binnen 24 uur en reken je de dag daarna als 1 dpo
Dat weet ik niet. Ze gaf aan dat hij de dag erna 18 sept zou springen. Dat we nog even moesten vrijen. En dit ook gedaan.
Dan was dus waarschijnlijk 18 september de eisprong en 19 september 1 dpo. Dan zou je nu op 10 dpo zitten en 2 oktober nod (bij luteale fase van 14 dagen). Dus dan lijkt het een goed streepje
Ja ik heb naast pcos ook endometriose, adenomyose, insuline ressistentie en een afwijkende baarmoederstand... dus niet echt een succesformule
Had bij mijn eerdere kindjes ook hulp alleen mag nu geen hormonen meer omdat ik daar heel erg van aan kom.
Ik zie hem wel alleen met deze testen heb ik zo vaak vals positief getest dat ik ze niet meer vertrouw
Hm dat is idd geen succesformule. Maar ook niet onmogelijk. Als je geen hormonen meer mag, hoe kunnen ze je dan nog een keer helpen om zwanger te worden? Of mag het alleen nog op de natuurlijke manier?
Ik hoop het, maar het bloeden was veel. 2 dagen 3 tampons per dag ongeveer. Ben bang dat alles eruit is gekomen, ook wat donkere bloedstolsels.
Blehh mijn chocolade muffin smaakt niet meer lekker. Waar ik normaal dol op ben, al helemaal voor mijn menstruatie. * chocoholic iemand van jullie al heel veel zin in iets of juist een afkeer van iets?
Ik had er met mijn vorige zwangerschap wel goede ervaringen mee, maar bedankt voor de tip! Ik haal vanmiddag voor de zekerheid ook nog andere.