Ik zou toch voor de zekerheid de echo laten maken. Al is het maar voor de zekerheid, of het vruchtje idd weg is of dat het misschien nog op een verkeerde plek zit.
Je bedoel het eventuele vruchtje nu toch? Of die van de miskraam? Want die is er sowieso uit en alles was schoon verklaard 16 sept.
heb net de vroege zwangerschapstesten van sensitest besteld Wat doe ik mezelf aan Tot 4 dagen voor nod, nod is 8 oktober Vanaf wanneer zou deze kunnen, 5 oktober toch?
Ik zou dan zeggen vanaf 4 oktober. Ligt er ook aan hoe lang je luteale fase is. Vier dagen voor nod gaan ze dus uit van ongeveer 10 dpo. Als je, net als ik, een korte luteale fase hebt kan je niet vier dagen voor je nod testen. Dan zit ik pas op 6 dpo met een luteale fase van 10 dagen. Dus voor mij zou die test dan pas op nod kunnen
De gynaecoloog heeft gebeld. Ze zegt dat het streepje niet van de miskraam is. Ze heeft de echo gezien en ook dat het ei rijp was. Ik moet morgen nog een test doen en ze belt me later terug. Als hij duidelijker is mag ik in de avond langskomen. spannend
Mijn lf is 13 dagen, maar ze zeggen dat die vroege testen altijd uitgaan van lf van 14 dagen dus altijd pas testen op 9 dpo?
@Rowandhh Voor de zwangerschap can mijn zoon heb ik twee miskramen gehad achter elkaar en de maand daarna zwanger van mijn zoon. Ben dus eigenlijk een jaar zwanger geweest. Zo snel weer kan dus heel goed. Spannend hoor!! En ook fijn dat je voor een echo terecht kan. volgens mij heb ik vandaag de innesteling. Wat lichte kraampjes. Ben benieuwd!
10 dpo is 4 dagen voor je nod bij een luteale fase van 14 dagen. Vijf dagen voor nod zou Dan 9 dpo zijn. (Of ben ik nu heel blond slecht aan het rekenen?)
Ze gaan met de testen uit van een LF van 14 dagen. Dus kan je vanaf 10dpo testen. Maar het ligt er maar net aan wanneer je een innesteling hebt. Kan op 5 dpo maar ook pas op 10dpo.. Dus het kan allemaal hahah. -- ik heb voor mijn dochter ook een miskraam gehad. 3 weken na de miskraam had ik alweer een positieve test in handen. Het kan wel! Echter had mijn vriendin 6 weken na haar miskraam nog steeds een positieve test (van haar miskraam) die zelfs nog opliep en weer afliep in die 6 weken.
Deze vroege testen gaan tot 6 dagen voor nod zie ik. Maar ik wacht sowieso even tot ik een temp dip zie in mijn kaartje van evt innesteling Verstandig toch?
Hier nu een 1e positieve ovutest, verwacht morgen dan de eipijn en woensdag de eisprong. Dusssss ik mag bijna op het wachtbankje! Oleeeee
Hmm ik heb krampen en merkte net ook al wat bruin bloed op precies hoe mn menstruatie altijd begint. Dpo 8 nu, korte lf dan denk ik..
Bedankt voor de reactie. We gaan het morgen zien aan de test. En of er wat zit indd. Spannend met je innesteling. Ik dacht dit keer rond 7 dpo mini prikjes te voelen op 1 stukje van mijn baarmoeder. Warme prikjes. Heel veel succes met wachten
Ik hoor van veel vrouwen dat het inderdaad snel kan gaan. Ik heb mijn hcg zien aflopen na de miskraam, dus oplopen deed het gelukkig niet.