Ik, kan een veegje bloed zijn net niet genoeg om t oranje of roze te laten kleuren. Dus het kan positief zijn ja, ook wel eens vaker gelezen. ik had het overigens gisteren ook en vandaag weer gewoon wit. Duimen
Hopelijk snel veel positieve testen! Mij valt het vandaag op dat mijn buik een stuk rommeliger is. Het zou voor mij erg vroeg zijn als dit al een voorbode voor de menstruatie is. Verder zijn de borsten erg gevoelig en heb ik sinds gisteren wat kleine blauwe plekken op de borsten. Heeft iemand daar ervaring mee? En de aderen in mijn borsten lijken ook duidelijker aanwezig. Zoooo spannend! De misselijkheid blijft er af en aan.
Dit was tijdens mijn vorige zwangerschap een teken. Gevoelige harde borsten met aders en blauwe plekjes aan de zijkanten.
Ik had de eerste ronde vanaf de eisprong tot menstruatie gigantische krampen. Alsof de menstruatie doorliep ofzo. Voor de rest niet noemenswaardig. Voor de rest zit mijn temperatuur normaliter rond de 36/36.2. Nu schommelt mijn temperatuur rond de 37 graden. Zonet was hij 37.3. Ik heb het gevoel alsof ik de hele tijd tegen een griepje aan zit. Dus misschien wordt ik wel gewoon ziek haha.
Wat is iedereen al ver! En wat spannend de aankomende de testen. Hopen op veel roze! ik heb vanavond eerste positieve ovulatietest. Vanavond maar gezellig maken. Morgen ochtend ook. En hopelijk voldoende. Zit morgenavond in het vliegtuig... zie in de lijst al dat ik wachtbankje kleur heb.
Oh ik zie zeker wat!!! Maar die early van de Kruidvat nooit meer kopen. Zijn echt ruk! Schijnen vaak valse lijntjes te geven. Heb je nog een andere test? Action of Kruidvat 2v5? Hopelijk morgenochtend mooie duidelijke streep of oploop! Dat zou fantastisch zijn! Spannend!!!
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡ 1 oktober (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 2 oktober (3) Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1vmk) -ronde 3 Dutch - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 3 oktober (5) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 15 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sel078 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Gruffalo - 33 jaar - ronde 1 4 oktober (0) 5 oktober (4) Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mimus - 30 jaar - 3e kindje 6 oktober (2) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 Fissie - 33 jaar - 2de kindje - ronde 2 7 oktober (2) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes Jozefien1 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (iui) 8 oktober (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 3 9 oktober (3) BabyGirlGreen - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 oktober (0) 11 oktober (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 2 Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 oktober (0) 13 oktober (1) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 oktober (0) 15 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (24) Wachtbankje (23) Zwanger (0) Ongesteld (1)
Hahaha! Nou hier weer een witte test 9dpo. Bloeden lijkt wel gestopt te zijn, bleek uiteindelijk heel weinig te zijn..
Ah klote dames van de negatieve maar jullie zijn nog vroeg!! Hier m'n temp gister gedipt en vandaag weer gestegen. Spannend (m'n ei lijntje staat 1 dag te ver wss)
Balen van de negatieve testen dames... Hier gister ook een negatieve test, maar dat was 7 dpo dus nog vroeg ook. Ik durf niet zo goed meer... probeer te wachten nog even met opnieuw testen