Hier zag ik ook niets op de test vanochtend, maar is ook nog wel erg vroeg natuurlijk! Ik probeer op mijn handen te gaan zitten de komende dagen
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡ 1 oktober (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 2 oktober (3) Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1vmk) -ronde 3 Dutch - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 3 oktober (5) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 15 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sel078 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Gruffalo - 33 jaar - ronde 1 4 oktober (0) 5 oktober (4) Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mimus - 30 jaar - 3e kindje 6 oktober (2) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 Fissie - 33 jaar - 2de kindje - ronde 2 7 oktober (2) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes Jozefien1 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (iui) 8 oktober (1) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 3 9 oktober (3) BabyGirlGreen - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 oktober (0) 11 oktober (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 2 Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 oktober (0) 13 oktober (1) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 oktober (0) 15 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (24) Wachtbankje (23) Zwanger (0) Ongesteld (1)
Ik zit nog met een dilemma.. morgen, 10dpo, moet ik naar de gynaecoloog. Ze gaan een plekje aanstippen dat heel snel bloed(zelfde idee als een wratje aanstippen zegmaar). Ik vraag me alleen af, is het handig dat ze nu daar aan de binnenkant dingen gaan doen terwijl er een kansje is dat ik zwanger zou kunnen zijn? Of zal ik het gewoon even vermelden als ik daar ben en de beslissing aan haar laten?
Ik zou vandaag bellen en aangeven dat er een kans is dat je zwanger bent en dan lijkt het me toch dat hun wel kunnen aangeven wat verstandig is?
Ja dat kan ik me voorstellen dat je dat graag zeker wilt weten voordat er iets aangestipt wordt. Ik zou ze even bellen en aangeven dat je wellicht zwanger kan zijn. Dan kunnen ze je hopelijk vandaag nog laten weten of de afspraak door kan gaan morgen!
Ik zou morgen even testen. Dan zien de meeste vrouwen toch echt we 'n streep. Dus dan kan je evt bellen
Hoi hoi, Ik ben nieuw hier en weet dus nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. Mijn nod is 8 okt en zit vandaag op 5 dpo. Ik ben een bam mama en bezig met ronde 4. Hopelijk hebben we straks allemaal een positieve test
Ooohhh ik wil ook testen Maar nu nog veel te vroeg met 5 dpo en heb ook nog geen innestelingsdip gezien in mijn temp
Spannend! Ik had dus gisteren krampen en een beetje bloed, en mn fitbit zei dat mn temperatuur gedaald is met -0,1, dus óf innesteling óf menstruatie? Zegt niks dus haha.
Haha maar ik zit nog steeds ff te rekenen wanneer ik nu kan testen Nod 8 oktober, deze extra vroege testen kunnen tot 6 dagen voor nod Welke datum kom ik dan op uit
Je hoeft ook niet perse een innestelingsdip te hebben hé. Dus zegt niks. En je kan tm 10dpo nog een innesteling krijgen. Meeste hebben pas een innesteling op 7-9 dpo. Dus je hebt nog ff