@Dutch gefeliciteerd!! Ik heb af en toe een flinke steek rechts onder in de buik. Is alleen de vraag of dat met een eventuele zwangerschap te maken heeft of dat mijn ACNES weer op komt zetten. Ik moet eigenlijk eind oktober weer voor een zenuwblokkade maar ik moet nog even navragen of dat bij een eventuele zwangerschap wel mag...
Vind 't stiekem jammer dat jij zolang je geduld kan bewaren. Ben heel nieuwsgierig hahah - zie jij ook wat, of ben je nieuwsgierig naar die van morgen even om te weten of ik gewoon streepjes in m'n ogen heb.. -
@Dutch gefeliciteerd!!! Ik duim morgen voor alle testers! Ik zit even in de twijfelfase. Ik voel van alles en mijn cyclus wisselt tussen de 26 en 32 dagen. Voor mijn zwangerschap had ik een lf van 10 dagen. Nu weet ik dus niet zeker of mijn eisprong is geweest en wanneer is kan testen. Maar goed dat houdt het spannend.
Ja ik lijk op jouw test ook wat te zien . Dat ik morgen en overmorgen niet test is zelfbescherming. Ik moet om half zeven 's ochtends weg en ik wil de test na een half uur altijd nog een keer bekijken om zeker te weten dat er geen tuurlijntje is ontstaan. Als ik dan zo vroeg weg moet vind ik het teveel gedoe om dan heel vroeg op te staan . Dus vandaar dat ik wacht tot op zijn minst vrijdag
die was echt superblij. Zeker omdat het voor hem wel zijn eerste is en omdat hij in de klusweek toch 2x last had van prestatiedruk
Haha ik krijg hem niet echt op de foto, begin er spontaan aan te twijfelen . Mag ik deze uit elkaar slopen of is hij dan niet betrouwbaar meer?
Zolang de kwaliteit niet slechter wordt na het uploaden, zou hij zichtbaar moeten zijn.. en anders, geduld tot morgen
Jaaaaaaaaaaa ik zie hem!!!! En de early is betrouwbaar!!!! Jaaaaaaaaaaa Wat gaaf!!!!! Ik zou nog testje doen (Kruidvat ofzo om te bevestigen.) wauw!
Ik zie hem ook!!! Yeahhh. Morgen de k2v5. Ik vind dat nog steeds de fijnste. Ik heb vanmorgen zowel de action als de Kruidvat gedaan. Wilde bevestiging denk ik hahah.
Haal ik die straks in mn pauze! Mn vriend wil het pas geloven als er 'zwanger' op een test staat. Hopelijk loopt het op, en kan ik de clearblue zondag ofzo doen. Hahah, snap ik wel hoor! Zou hetzelfde doen