ik zit me te bedenken wanneer ik zelf ga testen. Bij mijn dochter testte ik 4 dagen voor nod positief Zou betekenen 3 of 4 oktober Ik heb vroege testen... kan nu al haast niet wachten
Ik temp niet consequent. Maar ik heb eergisteren 1e positieve ovu gehad en had er vandaag nog steeds 1. Dus ga er maar vanuit dat hij vandaag of morgen springt.
Aaahhh maar wel begrijpelijk Ik had me zo voorgenomen om niet zo vroeg te testen, maar de zw testen roepen me gewoon vanuit de la
Ik ga vrijdag weer testen pas. Dan gaat mijn man ook voor twee weken weg, zou mooi cadeautje zijn voor hem als afscheid als het wel positief is dan.
Weet niet hoe lang ik kan wachten Ik weet best dat dat het verstandigste is Maar ja aan de andere kant action testen kosten geen drol
ik heb het altijd met m’n menstruatie. Sinds mijn spiraal eruit is heb ik ook het idee dat ik het heb rond ovulatie, maar weet ik niet zeker.
Ja ik hoop 't.. Maar ik vraag 't me af.. Heb ook eigk vrij weinig symptomen.. Had mega last van m'n borsten.. Deden echt heel veel pijn en nu is 't haast over. Verder af en toe wat gerommel in m'n buik maar dat is 't eigenlijk wel Dus verwacht er eigenlijk niet zoveel van.. En denk dat dit haast door m'n spiraal moet komen..3x in 1 mnd tijd zwznger en nu is al maand 3 en waarschijnlijk weer niet zwanger.. Snap er niks meer van
Lichaam is een raar ding Ik dacht vorige rondes ook dat het raak was, zere borsten niet normaal En nu, eigenlijk weinig Nu drukkend gevoel links onderin mijn buik en lage rugpijn ook links Vandaag ontzettend veel plassen Wel op een bepaald moment een ontzettend goed gevoel maar dat was al voor mijn ei Ach het zal wel niks zijn, ga ik maar vanuit Wil eigenlijk wel morgen testen maar dan ben ik 7 dpo en dat heeft eigenlijk weinig zin
Ik heb het rond mijn ovulatie dus denk week dat het hormonaal is Of het ook een zwangerschapssymptoom is weet ik niet