Als jij al 'n poos hetzelfde cyclus hebt kan je er we vanuit gaan hoor.. Maar weet niet hoelang je dat al bij houd haha
Sinds dat we begonnen zijn, dus ongeveer 5 maanden heel soms verschilt het een dag. Ik heb ook al 2 jaar geen anticonceptie meer gebruikt. Wel sinds 6 maanden van de pijnmedicatie ivm buikpijnen, dus wel onzeker of dat geen slechte dingen heeft veroorzaakt in mijn lichaam. We wachten het maar weer af, meer kunnen we niet doen denk ik
Ook als je al jaren zo gelijk bent als een atoomklok kan je cyclus ineens langer of korter zijn voor een paar dagen. Wie weet dat het dit keer een paar dagen langer duurt
Was deze vraag voor mij of voor @BizzyBijtje ? Ik ben zeker van de dag, heb een positieve test gehad. super leuk! Had jij toen niet Helpp syndroom? Ben je goed hersteld daarna? En houden ze je nu goed in de gaten? Rot is dat gevoel he. En er is ook niks om dat gevoel weg te halen. Ik duim ook voor jou!
Eigenlijk naar jou. Maar maakt niet uit Ik heb vandaag met 'n -niet gevoelige- test, getest. Maar der stond ook niet echt 'n streep maar wel iets vaags/schaduw lijntje. Terwijl deze van de week echt wit was. Heb niet echt hoop meer. Maar zoals @Gruffalo123 al zei, geen bloed = hoop. Ik was vandaag 9/10 dpo. Normaal stort m'n temp nu al. Maar nu dus niet. Dus geven we toch maar nog niet voor 100% op
Ja klopt. Wel wat meer controles, maar minder dan aan het begin was gezegd, want tja.... Corona. Gelukkig ken ik de symptomen intussen een beetje en houd ik mijn bloeddruk regelmatig in de gaten.
Probeer het over 2-3 dagen nog eens, dan zit je al dichter bij de 14 dagen waarop zo’n test positief kan uitslaan. Geen bloed is goed idd!!
Gelukkig! Corona gooit wel echt roet in het eten he. Ben ook benieuwd wat de verloskundigen de komende maanden gaan doen met die nieuwe golf. Ik duim voor je voor een goede laatste 10 weken en een makkelijke bevalling!
Jaaaaaaaaa ik zie hem! En dat met avondurine zelfs. Morgen ochtend nog maar even testen inderdaad. Zo spannend!! Ik hou het forum weer in de gaten morgenochtend
Bizar of niet! Ben alleen bang dat deze vals positief is, action early heeft dat nog wel eens Maar het lijntje is toch roze of niet?