Hoe betrouwbaar is de predictor early? Geeft die ook geen vals positieve lijntjes? Die was bij mij vorige maand positief, andere testen niet en toen dus ongesteld geworden.
Predictor early is 1 van de meest betrouwbare testen. Je mag hem niet uit het omhulsel halen (test slopen) want dan wordt hij wel altijd vals positief. Maar van de predictor early laatste tijd ook een paar keer een vaag vals positief lijntje gezien. Action, de plus testen (vooral clearblue) en Kruidvat 2v5 geven het meest vaak foute strepen.
@jezzebel88 waaaaahh ook voor jou een dikke gefeliciteerd!!! en voor jou ook @Gruffalo123 omg wat super leuk zo veel roze al @Maudje123 gewoon nog eens testen haha misschien is hij dit weekend wel positief Ik heb vanochtend nog een test gedaan met een action early, zelfde resultaat als gisteren. Ga zo de kv 2v5 halen voor dit weekend. Heb vanmorgen al met de verloskundige gebeld. Ik mag 20 oktober voor de eerste echo komen eigenlijk pas later zei ze, maar omdat de vorige keer met hormonen is gegaan en dit een lucky shot was wilde ze wel eerder kijken of alles goed zat. Lieve verloskundigen zijn dat daar.
Oh wat fijn dat je al zo vroeg mag komen Ik hoop dat ik dat straks ook mag ivm eerdere mk en mijn leeftijd
@Sel078 oei hoe gaat het nu met je bloedverlies? Het hoeft niet slecht te zijn, maar ik snap goed dat t je onzeker maakt
Ik ga de vk pas inlichten als ik vijf weken ver ben. In het verleden vaker een vmk gehad, dus ik wacht tot vijf weken
Early en express zijn even betrouwbaar en geven ongeveer dezelfde streepjes in kleur bij een vroege zwangerschap. De express gaat wat later knallen in vergelijking met de early
Zou t gewoon vragen, nee heb je en ja kun je krijgen. Wat een gedoe met die testen bij jou zeg. Misschien even een dag overslaan en zondag weer doen? Een paar naast elkaar leggen zoals @Gruffalo123 heeft gedaan? Denk dat t ook echt toeval moet zijn, iets vals positief. Ik heb zowel met de action testen als de kv 2v5 goede resultaten gehad ook vorige zwangerschap. Heb nooit clearblue of predictor gebruikt.
Hmm ja ik weet niet zo goed waar het door kwam, ik heb sowieso veel last van bloedverlies (heb ergens een gevoelig plekje van binnen) dus ik denk dat dat plekje weer even open is gegaan. Hopelijk blijft het hierbij ik wacht maar gewoon af.
Ik zou ook die k2v5 proberen, die vind ik toch beter en duidelijker. Ik testte met de 10 Dpo de k2v5 en die was duidelijker dan de early op 11 dpo