Ik zie er nog niet veel op, maar plus testen zijn altijd lastig en kwaliteit met uploaden gaat hard achteruit. Op een plustest verschijnt als hij negatief is bijna altijd een dun blauw recht opstaand streepje, als je alleen die ziet (samen met het liggende streepje) dan is die negatief. Plustesten zijn alleen positief bij een brede en overal even blauwe streep die binnen de afleestijd is ontstaan. Overigens niet bedoeld om je de moed in de schoenen te laten zinken. Als jij een streep ziet dan zal die er ook echt zijn
Hmm heel licht lijk ik iets te zien.. maar heb deze test nog nooit gedaan dus weet niet 100% zeker of ik goed kijk.. zag je hem zelf? De kwaliteit is na het uploaden altijd iets slechter.
Dit zijn slechte testen. Bij deze hoor je heel vaak dat streepjes vals zijn. Je kan beter Kruidvat 2v5 kopen. Dus ik durf er niet zoveel over te zeggen, sorry
Zou de digitale clearblue al positief kunnen zijn? Mijn vriend gelooft het pas als hij de woorden 'zwanger' ziet staan, maar ik ben bang dat ik hem te vroeg doe.
Nee geen wijn idd straks even een 0,0% halen en overgooien in een lege fles hahaha. Jij houdt het ook spannend!
Deze streepjes plas ik standaarf op deze testen en ik vertrouw ze ook niet meer. Ik zou een ander merk kiezen.
Ladies denken jullie dat mn ovulatie idd is geweest zoals FF aangeeft? Ik twijfel vanwege mn kaartje van vorige maand waar mn temp hoger was (tweede foto). En ik wilde ook even zeggen hoe blij ik ben dat ik dit forum en jullie heb gevonden. Je bent er zo mee bezig, maar kan er met niemand in mn eigen netwerk over praten. Heel fijn!
Dit is mijn kaartje van deze ronde FF had mijn kruis ook een dag eerder gezet omdat daar eigenlijk mijn temp 0.1 hoger was Maar dit heb ik aangepast