Ik heb ook best iets raars: ik ben vandaag 5 dpo Had nog zoveel ovutesten dat ik er 1 tje deed: zou mijn eisprong nu pas komen? Echt heel vaag
Je zit nog 6 dagen voor je nod toch? Dan is het ook wel supervroeg om al te testen. Hier pas 2 dagen voor nod positief
Ovulatie testen kunnen ook op HCG reageren . Dus of je eisprong is nog niet geweest en je lijf gaat voor een tweede kans, of je bent zwanger en de test reageert nu op HCG. Morgenochtend even een zwangerschapstest doen?
Mijn nod is 8 oktober, uitgaande van mijn ovu test en temp. Banner klopt dan niet Lf van 13 dagen... Kan me niet voorstellen dat FF het dan fout heeft Nou ja zit niks anders op dan wachten Wel menstruatie gevoel weer in mijn buik nu
Wie heeft er meer inzicht als ik 1e ronde, lf van 13 dagen, cyclus 27 dagen totaal 2e ronde, lf van 12 dagen, cyclus 22 dagen totaal 3e ronde ... waar moet ik nu vanuit gaan?? Lf 12 of 13, cyclus 22, 25 of 27 dagen? Ovu op cd 12 deze ronde bevestigd door ovu test en tempen, vandaag 10 dpo
Ja door deze ovu heb ik dus net een zwangerschapstest gedaan ( op 5 dpo... lig gelijk al in een deuk)... blanco hoor
Ja zou ik ook normaal niet doen hoor. Maar doordat min ovu positief was... heb ik mij laten verleiden... erg he
Ja daar denk ik inderdaad ook aan. Alleen heb ik echt al sinds ik 9 jaar geleden gestopt ben met de pil een hele regelmatige cyclus.. Nouja zit niet anders op dan afwachten
Haha en ik had nog zo gezegd: deze ronde ga ik echt niet voor 10 dpo testen... Zit op de helft hahahahahahahahahaha
Heb net nog een ovulatietest gedaan, niet positief maar wel bijna, en veel donkerder dan gisteren. Ik snap er helemaal niks meer van, ik laat het maar gaan en we zien het wel
Heeft sensitest ook voorgedrukte lijntjes? Ik blijf maar turen op de test van vanmorgen en als ik met de zaklamp van mijn gsm erachter schijn dan meen ik een heeeeeeele vage teststreep te zien Erg hè Waarom kan ik nu gewoon niet nog een paar dagen wachten
Die van mij van sensitest bleven echt witter dan wit. En ook ik heb vanuit alle hoeken met mn zaklamp erin geschenen. Heb je ook dat glaasje eruit gehaald? Misschien is het dan beter zichtbaar?