Zouden de zwangere dames het leuk vinden om straks door te gaan naar een geheime Facebook groep? Is voor andere niet te zien
Ik zou het ook leuk vinden maar weet nog niet of ik zwanger ben, heb wel meer afscheiding ook en misselijk met vlagen, last van me onderbuik en erg moe. @Maudje123 we moeten toch pas Donderdag ongesteld worden
Ja klopt, dus nog ff wachten Ik heb niet echt veel kwaaltjes, zere tepels maar dat had ik afgelopen 2 rondes nog erger en dat betekende ook niks Gister en vandaag een menstruatie gevoel in mijn buik, moe, kreeg mijn eten er niet makkelijk meer door Maar ik probeer achter de laatste paar dingen niet veel te zoeken Alleen die zere tepels kan ik niet omheen
Als het een oktober groep word, hoop ik 'm aan het einde van de maand nog te joinen haha.. Mijn nod is 25 okt. Oh men. Die dag zijn we 10 Jr samen.. En dat bedenk ik nu pas hahaha. Dat kan 'n hele mooie dag worden.. Of niet
Ik heb ook geen Facebook. Maar ik wil wel hier naar een nieuw groepje mee gaan voor degenen die in dezelfde periode uitgeteld zijn straks
Hoi dames, Veel gelezen inmiddels. Ben zelf ook druk met testen, alleen zowel de test als afgelopen Vrijdag en vandaag waren wit. Ik weet het is nog vroeg, maar heb wel vanaf Donderdag veel meer witte vloed als gewoonlijk (kan dit ook door de innesteling komen of komt dit pas na de innesteling?), rommelende darmen, moe en had erg last van lage buikpijn en rugpijn, maar nu niet zoveel meer. Wel misselijk bij vlagen en weinig eetlust. Als je een late innesteling hebt, wanneer test je dan meestal positief? Nog voor NOD of daarna?
Dochter lief is er vroeg bij, ik dus ook phfff, gaap.. Veel last van zeurende menstruatiepijn, word er gelijk weer onzeker van.. Maargoed weet ook dat het er bij kan horen.. vanmorgen ook gelijk toch nog maar een test gedaan en loopt gelukkig mooi op. Onderste van vanmorgen.