Mooie oploop hoor! herkenbaae van die krampen, ik werd er ook mee wakker. Zo maar eens kijken hoe mijn oploop is.
Jij ook al? Ik naar 36.7, dus ik ga er vanuit ongesteld te worden Ik heb dus vanmorgen ook niet getest
Hier vanmorgen een daling in de temp van 0.3, dus ga er vanuit ongesteld te worden. Ik heb dus vanmorgen ook niet getest
Tis wel 'n stuk lager indd.. Maar tis nog boven je basale dus opzich geeft dat nog hoop.zeker omdat het wel erg vroeg is voor jou menstruatie
Ik hoop dat het gewoon een dip is maar ben er bang voor Is nog wel ruim boven basale temp maar dit is meestal geen goed teken Idd vroeg om mijn menstruatie te krijgen Vorige ronde ook met 22 dagen maar toen had ik mijn ei eerder Nou ja afwachten
Klinkt positief! Ik testte 2 dagen voor nod pas licht positief en de vorige zwangerschap pas op/na nod. Ik denk dat je t beste nod kan afwachten, en als hij dan nog negatief is een paar dagen later nog eens.
Voor een innestelingsdip is het inderdaad wel wat aan de late kant. Hoop toch voor je dat het dat is.