Snap er niks meer van hoor, temp nu weer omhoog Niet getest trouwens, ik wacht gewoon af wat er gebeurt komende dagen. Ik verwacht toch ergens mijn menstruatie
Als je die van 11 dpo negeert dan is het een mooie lijn. Wie weet had je de elfde toch niet voldoende diep geslapen, onrustige nacht. Thermometer die een keer wat afweek, kan allemaal.
Dat zou kunnen, daarom heb ik net 3 keer getempt om zeker te zijn van deze temp Mss is mijn cyclus wel langer, ach we zullen zien Ben toch bang dat ik ongesteld wordt deze week
Ik zou lekker en doosje kruidbat testen halen! Ik denk dat je dan ineens gerust gesteld bent! Ziet er goed uit hoor!
Ik wacht even mijn nod af (donderdag of vrijdag) en gebruik tot die tijd lekker deze strips. Ze hebben me maar een paar cent per stuk gekost dus ik test zonder al teveel schuldgevoel twee keer per dag als ik dat wil.
@BabyGirlGreen oehh spannend! Nog heel eventjes geduld! @123leen wauw mooie oploop! Dat ziet er goed uit! Jij mag ook op roze @Gruffalo123 hahaha mooie testen! Leuk hè om die streepjes elke keer te zien
Nog niet. Ik zie hem pas over een week. Vlak voordat ik vertrek app ik hem een foto van de jongste in een shirt met de tekst er komt er eentje bij. En dan hem twee uur lang laten puzzelen met de vraag of het echt zo is voor ik hem zie .
@Mimus oeehh mooi!!! @Maudje123 jeetje jij houdt het echt heel spannend he!!! Ik ben zo benieuwd voor jou!
Haha herkenbaar. Heb er toen honderd van deze voor een paar euro gekocht, dus dan kan je zonder zorgen er een aantal achter elkaar doen. En ze laten goed oploop zien is mijn ervaring. (Vorige zwangerschappen had ik dezelfde testen ). Tot nu toe lieten deze testen bij mij ook altijd al een streepje zien ruim een dag tot twee dagen voordat de predictor het liet zien. En ach dat 1 op de 20 testen een vaag indroogstreepje geeft is voor deze prijs ook niet erg. Dan doe je er nog vijf om te kijken of het streepje echt is
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡ 1 oktober (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 2 oktober (1) Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Dutch - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 oktober (5) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 15 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sel078 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Gruffalo - 33 jaar - ronde 1 Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1vmk) -ronde 3 4 oktober (0) 5 oktober (4) Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 BizzyBijtje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Emmetjeboogschutter - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Mimus - 30 jaar - 3e kindje 6 oktober (3) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 Fissie - 33 jaar - 2de kindje - ronde 2 7 oktober (2) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes Jozefien1 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (iui) 8 oktober (2) Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 3 Louise- 28 jaar- 2e kindje - ronde 7 9 oktober (3) BabyGirlGreen - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 oktober (0) 11 oktober (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 2 Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 oktober (0) 13 oktober (1) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 oktober (0) 15 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachtbankje (13) Zwanger (6) Ongesteld (7)