Goedemiddag iedereen, Helaas is mijn eerste zwangerschap uitgelopen op wen miskraam 22 dagen gelden. Bij de gynaecoloog geweest donderdag en die zag een rijp ei, klaar om te springen. Inmiddels 2 dpo. Erg spannend. Hopelijk pakt het direct. Iedereen hier heel veel succes gewenst. Nod is 3 oktober 1e kindje Poging 7
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡ 1 oktober (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 2 oktober (2) Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1vmk) -ronde 3 Dutch - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 oktober (4) mxm - 25 jaar - 2e kindje - ronde 15 Nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sel078 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 4 oktober (0) 5 oktober (1) Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 6 oktober (2) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 Fissie - 32 jaar - 2de kindje - ronde 2 7 oktober (1) Redrose82 - 38 jaar - 3e kindje (4e zwangerschap, 1e met huidige partner) - Ben de tel kwijt qua rondes 8 oktober (0) 9 oktober (3) BabyGirlGreen - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Karin0423 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 10 oktober (0) 11 oktober (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 2 Savera - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 oktober (0) 13 oktober (1) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 oktober (0) 15 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (17) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Hoi allemaal, Ik heb me toch maar weer opnieuw aangemeld op het forum Vorige zwangerschap veel steun hier gevonden. Hopelijk gaat het deze keer makkelijker. Ik ben 31 jaar en we gaan voor ons 2e kindje. Bij mijn dochter ruim een jaar geprobeerd zonder succes. Diagnose PCOS. Zwanger geworden met clomid en bevallen van een wolk van een dochter in 2017 Op 12 augustus mijn koperspiraal laten verwijderen. Cyclus meteen weer van het padje af Na een boel negatieve ovulatie en zwangerschapstesten, tóch nog een positieve ovulatietest gehad op dag 43 Ik hoop heel hard dat we nu zonder mmm kunnen zwanger worden. De intake staat gelukkig wel al gepland voor november, als het niet lukt voor die tijd. Op de dag van de positieve test 1 lucky shot gewaagd, daarna moest mijn man een paar dagen na het buitenland. Fingers crossed dat het een gouden shot was
Ja, ik snap het maar in de eerste ronde zwanger raken is echt niet vanzelfsprekend. Ook al heeft je familie dat wel gehad. Mijn moeder heeft 5 kinderen gekregen zonder moeite en snel na elkaar. Ik kreeg na meer dan 1 jaar gedoe een kindje met hulp van een hormoonbehandeling. En mijn zusje werd per ongeluk zwanger en kreeg een miskraam. Dus het zegt echt allemaal niets Vooral bij het eerste kindje vond ik het ook heel erg onzeker allemaal. Ik werd elke maand meer gespannen en gefrustreerd. Geloof in je lichaam, het kan het echt!
Wat fijn! Laten we hopen dat ons lijf deze keer wel zijn werk goed gaat doen Ik hoorde afgelopen week van mijn senior op het werk dat zij ondanks haar pcos 2x zonder molen zwanger is geworden. 1x na 8 rondes, is gaan tempen na 6 en was toen met lange cyclussen in 2e keer zwanger. En bij haar 2e de 1e ronde met tempen zwanger. Het moet kunnen dus... al is er geen peil op te trekken wanneer dat ei zin heeft om te springen
Ik heb m de vorige keer alleen gedaan, omdat ik met m’n chagrijnige hoofd verwachtte dat het wel weer PMS klachten zouden zijn en hij negatief was. Zoals elke maand tot toen toe. Was ie toen ineens positief haha! Ik denk dat ik deze keer de test ook weer alleen zou doen. En hem dan zou Inpakken om hem te verrassen als hij positief is.
Haha dat zou leuk zijn! Ik denk dat ik dat niet eens zou kunnen haha, mijn hoofd zou sowieso verraden dat er iets aan de hand is
Ik heb sinds ik een streng dieet volg en supplementen slik icm osteopaat ineen een cyclus tussen de 34 en 38 .... ovulatietesten werken bij mij wel dus die gebruik ik.
Netjes! Wat voor dieet gebruik je? Mijn cyclus deed het ook best redelijk toen ik de koperspiraal nog had, tussen de 34 en 45 ergens. Maar nu dus niet meer Ik heb ook geen idee hoe dat tempen werkt, niet in verdiept. Ik heb nu een tijdje de testen van de Action gebruikt, die werkten voor mij ook. Maar toch te vaak turen of t nu wel of niet was. Daarom weer overgestapt op de clearblue nu we voor de echt bezig zijn. Smiley of geen smiley, geen getuur. Vind ik heel prettig. Ze zijn wel prijzig. Maar op internet krijg je ze in doosjes van 20 een stuk goedkoper, dan de doosjes van 10 van de plaatselijke drogist (volgens mij verkopen die ook de 20 versie niet). Als t goed is heb ik gisteren m’n eisprong gehad. Merk ook meteen vandaag dat de hoofdpijn en de gevoelige boobies weer beginnen... die heb ik normaal ook elke maand door de PMS. Maar ik had dat ook bij mijn zwangerschap. Heeft iemand van jullie typische vroege zwangerschapssymptomen gehad die niet leken op de normale PMS achtige dingen? En vanaf wanneer? Ik weet dat we nu op elk krampje en steekje gaan letten haha
Ah wat klote!!! Dat is gewoon zo zuur en je onbevangenheid is gelijk weg. Hopelijk deze ronde mooi roze ❤️
Wowww wat gaan er al een hoop meiden op het wachtbankje. JALOERSSSSSSSS hahaha ik hoop eind deze week mijn eisprong te hebben..... wachten zucht.....
Vannacht erg veel buikpijn gehad dus heb een idee dat mij ei wel gesprongen is nu. We zullen het zien. Vanmiddag nog 1 ovulatietest om te zien of die afloopt.
Ik doe een combinatie van fodmap met keto. Aan supplementen slik ik: calcium 1000mg magnesium citraat 400mg Vitamine c500 Vitamine D 20mcg Foliumzuur 0,5 Als ik mij streng aan mijn dieet hou heb ik een nette cyclus. Doe ik dit niet dan ontspoort deze gelijk.
ik had ze vorige maand ook bij de action, toen hadden ze er nog super veel. Dus was ook verbaasd vorige week toen er opeens niets meer lag. Heb ze nu bij zwanger&kids besteld. Ben vrijdag begonnen met testen, maar verwacht dat hij woe positief zal zijn. Had gister een heel licht streepje.