Ik weet zeker dat ik mijn eisprong al heb gehad, maar vanmorgen zat ik in de auto(en veel vroeger dan normaal) en voelde echt een pijnlijke steek. Het duurde maar een paar seconden en toen was het weg, maar dan ga je je toch afvragen wat het is. Normaal zou ik hebben geslapen op dat tijdstip.. ben benieuwd. Ben dat hele wachtbankje alweer zat
Dat klinkt wel als een eisprong, of een innesteling.. maar je gaat zo overal op letten he! Ik schud je de hand met wachtbankjes irritatie.. Ik ben ook nog wat ziekjes nu, bij elke vlaag misselijkheid of krampjes ga ik al denken. Terwijl het ook prima van die flinke luchtweginfectie kan zijn Ik had eergisteren de positieve ovulatietest in de ochtend, en in de avond de bekende ovulatie steek. (Kan dat eigenlijk zo snel na de positieve test? Ik dacht dat daar meer tijd tussen moest zitten..) Kan dus nooit dat ik na 2 dagen al symptomen heb haha
Vanaf dag 5 kan je 'n innesteling krijgen. Maar vaak pas rond dag7. Dus ergens tussen 7/9 dpo kan je wat gaan voelen haha
Haha dat bedoel ik. Veel te vroeg. Zal gewoon van het ziek zijn geweest zijn. Ik had de vorige keer wel ook een vroege innesteling, zal net krap 5 dagen zijn geweest denk ik. Heeft een van jullie iets daarvan gemerkt?
Valt me tot nu toe nog mee eigenlijk.. Ik weet ook niet precies welke dag mn eisprong was, dus hou ook niet echt het aantal dpo bij. gaan jullie al voor nod testen? Of afwachten?
Oh klinkt relaxed Ik had eigenlijk het plan om niet te testen voor mn nod. Alleen moet ik 30 september naar de gynaecoloog, en wil ik eigenlijk zeker weten dat ik niet zwanger ben aangezien ze van binnen een plekje moeten aanstippen. Heb liever niet dat ze daar in de buurt komen als ik zwanger ben haha. Dus denk dat ik de 29e een test doe, is wel vroeg, en daarna mn menstruatie afwacht. Ga jij ook afwachten?
Ik wil het wel ervoor doen, maar weet nog niet wanneer het met welke test kan. Misschien iemand tips?
De predictor early schijnt goed te zijn. Die kun je al vroeg gebruiken en geeft geen valse lijntjes. Niet echt goedkoop echter dus te vroeg is ook weer zonde.
Ik wil ook wachten eigenlijk maar dat zeg ik nu.. Ben benieuwd of het lukt. Ligt er ook een beetje aan of ík symptomen heb denk ik.
Ik wil het zo langgggggg mogelijk uitstellen. Nadeel is alleen dat ik het alle keren op 8/9 dpo wist... dus dat maakt de verleiding wel extreem groot... Maargoed vorige ronde vond ik het vroege testen ontzettend irritant, dus denk dat ik ga rekken.
Ik ga het ook proberen. Misschien 2 tot 1 dagen voor nod dan. Heb een beetje onderzoek gedaan en ik wil toch niet eerder testen
Ik heb de innesteling van m'n miskraam en erna van m'n dochter wel gevoeld ja.. Felle steek in m'n lies, 2 dagen later een streep
Aangezien m'n temp niet echt steeg was 't lastig wanneer m'n ei nou precies is geweest. En nu geeft FF 'm aan voor m'n enorme piek, dus ik vraag me af of ie wel klopt.. In ga uit van 3/5 dpo Spannende tijd begint nu in iedergeval wel!
Ik weet niet of ik het geduld wel heb tot nod hihi. Vind het weer allemaal veel te spannend. Heb sinds vanmorgen weer van die steken van onder zeg maar en hoofdpijn die ik normaal niet heb (behalve hormonale migraine, maar dat is het nu niet). Ging ook naar de wc vanmorgen en had echt ineens superveel waterige afscheiding ipv de normale droogte na de eisprong. Ik blijf toch ermee bezig
Hahah denk dat we dat allemaal hebben hoor.. Ik let ook op alles.. Vanaf 5dpo op gekke steken. En vanaf 7dpo denk ik bij alles wel iets te voelen. Ik test ook altijd voor NOD. Maar ik ben daarin heel slecht. Ik test vaak op 7-8 dpo met 'n ovulatietest als die (bijna) knalt dan doe ik 'n zwangerschapstest. Maar vorige ronde had ik allemaal vage streepjes.. Dus deze ronde ga ik maandag pas 'n ovu doen. Dan ben 8-10 dpo. Maar ga niet eerder testen dan dat die hee duidelijk is.. En anders test ik dus niet deze ronde. Al iets te veel testen versleten in m'n leven