Ik had dat ook allemaal tot dat ik door zo snel alles zelf te doen een verzakking op liep... pas op hoor
Ik weet het niet helemaal zeker, 9 of 11 dpo. Maar heb niet getest omdat ik mn menstruatie eigenlijk al voel aankomen.
Ja gatver echt niet leuk om op het eind te zitten. Het wordt dan toch altijd rustiger enzo. plus ik voel mijn kansen afnemen hahahahaha
Ik schud je de hand. Hier ook alweer sinds vijf uur beneden . Oudste is aan het logeren, anders was het nog vroeger geweest .
Oef pittig, heb je dat elke ochtend? Hier meestal rond 7.00 uur maar soms dus eerder. Hier vanmorgen ook 5 uur, gaaaaaaaap
Ja al bijna zes jaar lang iedere ochtend stipt vijf uur en vaak eerder is oudste wakker. Inmiddels blijft hij wel tot vijf uur in zijn bed liggen (met kletsen, zingen, duizend keer licht aan en uit doen) en om vijf uur mag hij dan ons komen halen en gaan we naar beneden. We hebben ons arm gekocht aan allerlei speciale wekkers, trainingen, wondermiddelen om kinderen langer te laten slapen allemaal zonder effect. Boos worden etc. Ook geen effect. Uiteindelijk de kinderarts en kinderneuroloog zich er ook mee bemoeit en conclusie na alle onderzoeken: leer er maar mee leven . De derde heeft precies hetzelfde ritme als de oudste, die wordt ook iedere ochtend tussen vier en vijf wakker al sinds zijn geboorte. Kennelijk is het iets genetisch . De tweede daarentegen wordt vreselijk chagrijnig als je haar voor zeven uur wakker maakt. Het ligt dus niet aan onze opvoedmethode, we hebben ook kinderen die wel kunnen uitslapen . Na bijna zes jaar voor je gevoel midden in de nacht opstaan ben je er wel aan gewend, maar ik loop regelmatig nog wel even te vloeken om vijf uur 's ochtends
Respect! Maar ik geloof idd ook dat het went. Ik ben een hele tijd bewust om 4:00 eruit gegaan zodat ik nog heel veel in huis enzo kon doen voordat de kids uit bed komen. Snap wel dat het dan nog steeds soms heel klote is
Zo hier net getest.... blanco Heb na 5 minuten ook niet meer gekeken en lig weer in mijn bed. Ben ziek. Straks laten testen...