Hmm, ik weet hier echt te weinig van.. maar voor mij was dit dit weekend dus toch wel raak... Succes! Ik heb hoop voor je!
Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Mijn NOD was vorige week Woensdag. Morgenochtend ga ik weer testen.
Dank je wel! Op de test van gisteren was nog niets te zien. Ik ga Woensdag bellen voor een formulier voor bloedprikken, als de test morgenochtend weer negatief is.
Gisteren een ovulatie smiley en vandaag niet meer. Normaal heb ik twee dagen een smiley. Hopelijk is het eitje gesproken. Dan morgen 1 dpo. Klaar voor de start.
Ik denk dat ik morgen maar eens ga testen. Nog niet ongesteld. Zal wel fijn zijn niet meer ongesteld te worden op vakantie. En onze vakantie afsluiten met een streepje.
ja, die testen werden donkerder als je na de tijd kijkt. Daarna 3 dagen gewacht, Toen een digitale clearblue gedaan.
Bedankt iedereen! Ik blijf hoop houden, ook omdat stress ook negatieve invloed heeft , ik hoop op ronde 4! trouwens, heeft iemand ervaring met indroogstreepjes met kv 2x5? Ik had drie keer getest vorige ronde en een keer een roze streepje na afleestijd (paar uur erna). Enkele dagen na die streep was er een roze vlek ontstaan en was de streep dus verdwenen. Dit was de vorige ronde dus niet relevant om te weten of ik nu zwanger zou zijn, maar het zou zeer waardevol zijn om te weten dat ik een prille zwangerschap doorgemaakt zou kunnen hebben, omdat dat betekent dat mijn angst qua analyse niet gegrond is ! (Heeft namelijk betrekking op eileiders: mocht er een streep te zien zijn geweest dan zou het eitje zonder problemen door mijn eileiders heen zijn gekomen. Ik weet dat niemand me de werkelijkheid kan voorspellen, maar misschien ervaringen over roze streepjes na afleestijd bij kv 2x5? hoopvol
Ik wil eigenlijk niet echt de boeman zijn Maar kruidvat is hier de laatste tijd helaas heel goed in.. Bij mijn dochter betekende het destijds wel een prille zwangerschap maar dat is alweer 3 jaar geleden..
Van de week was ie al haast aan 't knallen en nu weer terug bij af.. Zit ps op CD 11, dus tis nog mega vroeg hoor. Maar net echt 'n schone string aangedaan ivm vele witverlies en veel steken in m'n lies. En nu dit maar op de test.. Soms snap je je eigen lichaam ook niet hé hahah