He wat jammer.. hopelijk morgen toch nog een positief testje? Het kan!. maar snap dat je de hoop ook wel een beetje opgeeft
Spannend meiden op het wachtbankje! Ik hoop dat er snel veel mooie testen komen. Ik duim voor jullie allemaal! Hier heb ik een positieve test, zie foto. Dus zwanger. Maar ondertussen bloed ik zoals bij een gewone menstruatie. Zelfde kleur, zelfde hoeveelheid. Dus ik ben bang dat het toch niet helemaal goed zit. Afwachten of het bloeden snel stopt en wat mijn temperatuur en testjes morgen doen. Wel een gekke situatie zo, mijn eerste positieve zwangerschapstest ooit en ik had verwacht dat ik het uit zou gillen. Maar ben dus wel wat terughoudend nu.
Sinds deze namiddag met vlagen hoofdpijn en steekjes in men onderbuik wil dus nog steeds niets zeggen want zou natuurlijk net zo goed een voorboden van men ongi kunnen zijn … de steekjes voelen niet echt als ongi pijn maar ik wil mezelf niet gek maken
@Mena92 oh jeetje dat is wel dubbel! Hopelijk blijven ze netjes oplopen en is het een innestelingsbloeding. Wel schrikken zo hevig natuurlijk. Maar je bent nu 10 dpo toch, lijkt me dan toch eerder een innestelingsbloeding en geen ongi, zeker gezien de positieve test. Ik begrijp je gereserveerdheid wel, het maakt je natuurlijk wel onzeker op deze manier
Hallo dames, Leuk dat ik me mag aansluiten bij deze groep. Het lukt mij niet om mezelf op de lijst te zetten. Zou iemand dit voor mij willen doen? Maan - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde. bedankt alvast
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (4) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 13 Roseflower 25 jaar - 2e kindje (1ste kindje samen) - ronde 4 na een miskraam met 9 weken MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 5 (1e na vmk) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 3 oktober (1) Misslisa 34 jaar - 4de kindje - ronde 1 4 oktober (1) Miran1234 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 5 oktober (1) Campus 35 jaar- 2e kindje- 2e ronde 6 oktober (4) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12 WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 (na mk en vmk..) WelkomWondertje - 39 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na 1 miskraam 24wk 1 miskraam 13wk en net 6mnd lucrin) MissElla87 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 7 oktober (0) 8 oktober (2) Angel - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 Minimee - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 9 oktober (0) 10 oktober (2) Kinderkopje- 37 jaar- 1e kindje- ronde 9 Inaya1991 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 11 oktober (2) Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 KimK93 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 12 oktober (0) 13 oktober (5) Dutchgirl1991- 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 na vmk Jamjam - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na bbz Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 16 14 oktober (0) Maan - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde 15 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (23) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen
Mijn lf is nooit langer geweest dan 10 dagen, dus vandaag of morgen is ook mijn NOD.. Wat spannend, jouw steekjes!
ooh spannend zeg! Wel mooie testen. Het zou ook goed een innesteling bloeding kunnen zijn! Hopelijk stopt het bloeden snel en lopen te testen op!
Ooh wat dubbel.. prachtige testen maar inderdaad, bloedverlies maakt het altijd onzeker.. genoeg gevallen dat het goed gaat, maar ook is er natuurlijk een kans van niet.. Ik duim voor je dat het gewoon goed mag gaan ❤
Ik durfde niet te vertellen hoeveel tests ik vandaag heb gedaan Maar gister dacht ik dus een heeeeel dun lijntje te zien... vandaag 6x negatief (I know te ongeduldig) maar vooral omdat ik de symptomen ZO herkende dat ik gewoon níet kon geloven dat ik niet zwanger zou zijn. De zo herkenbare misselijkheid, afscheiding en bandenpijn.... dus net toch weer een test gewaagd en.... hopen dat het een plakkertje is, ik durf nog niet op roze te gaan. Tegelijkertijd ben ik ook een beetje huiverig voor het proces want ik word dus heeeel misselijk en nee niet 3 maanden maar de hele zwangerschap door... als het nu al zo aanwezig is
Net idd even gekeken of urine al wat geconcentreerder was, maar ik ga het er niet op wagen. Morgenochtend gaan we maar proberen haha
Spannend! Misselijk wakker geworden, borsten voller en gister ook al de hele dag steekjes in mijn lies en licht misselijk geweest. Zo maar met mijn ochtend urine toch maar testen. Ben vandaag 12DPO
Spannend dames!!! Ik duim voor mooie positieve testen!!! Hier zijn sinds gister avond de steekjes in de lies weer terug. K wacht nog even