Maar ik begin te twijfelen over sensitest Een lichte streep toen 6x niks ... Gister een hele duidelijke (lichte) streep en nu weer niks ja heel in de verte een tuur streep. Dus die wordt echt heel erg beïnvloed door wat je drinkt oid. Vandaag maar ook een k2v5 kopen want die waren altijd betrouwbaar bij mij .... Zoooo verwarrend dit. Predictor ken ik niet maar als ik jouw was zou ik Kruidvat meer vertrouwen dan sensitests vroege test
De term onromantisch is gevallen Maar ik zei schat ik wilde het gewoon meteen met je delen en daar zag hij dan ook wel het mooie van in bij de eerste heb ik de test naar hem (ons adres dus) gepost was ook leuk maar ging een dag overheen....
Ja ik weet het ook niet met de sensitest.. zou gevoeliger moeten zijn dan de kruidvat. Maar dat op de sensitest kan ik geen streepje noemen. Maar na jou duidelijke test nu weer negatief?
Wat leuk! Een voorzichtige gefeliciteerd! Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ik ga door naar ronde 2
Ja echt duidelijk gister en helemaal niks vandaag, zit 10 uur tussen zeg maar. Ik had wel weinig gedronken voordat ik gisteravond teste en heb gisteravond wel gedronken voor het slapen gaan maar toch..... Kruidvat proberen vanmiddag
Ahh balen! Same here! Ga maar uit van nieuwe ronde volgende week. Kan het alleen maar mee vallen. Probeer nog één kruidvat. Dan zijn ze op en moet ik het doen met sensitest.
Hihi die winkels verdienen lekker met al dat testen ik durf niet.. ik wacht mijn menstruatie wel gewoon af gisteren licht roze met afvegen. normaal komt dan over paar dagen mijn menstruatie.. maar als het wel zo is dan ben ik wel verrast, voel niks namelijk
Nou ik weet het niet meer hoor, sinds gisteren knallende hoofdpijn, vannacht slecht geslapen, vroeg wakker en deze ochtend opnieuw hoofdpijn. Er staan blauwe aders op men borsten. Men baarmoedermond zit, hoog en potdicht naar achter gekanteld wanneer die bij mijn ongi erg laag en open gaat de dag voordien al. Ik heb een testje gewaagd maar daar is niets overtuigend op te zien, dan zie ik weer wat dan weer niet dus het zal vast een schaduwlijntje zijn ofzo.. iktwijfel om zo nogmaals met 2e urine te testen
Wat vreemd! Als je je zo anders voelt, zou er haast wel iets gaande moeten zijn. Ik zou het later vandaag nog een keer proberen!
Dat is bij mij altijd een goed teken ik zou er later vandaag (of morgen ochtend) nog een proberen en niet te veel drinken dan