Hey meiden. Afgelopen donderdag heb ik positief getest voor baby nummer 2 dinsdag aankomend ben ik jarig dus extra cadeau ❤️ Nu stond er op clearblue 1-2 en had meer 2-3 verwacht en heb ook niet giga symptomen. Vind het moeilijk om rustig te blijven. Voor mijn dochter heb ik een missed abortion (miskraam maar mijn lichaam had het niet zelf opgelost) dus blijf helaas toch flink onzeker. Wil zo graag blij zijn
Ik zie helaas niks maar moet zeggen dat ik totaal. Geen goede tuurder ben sorry. Maar ik ga duimen voor je dat het oploopt
Jeetje wat is dit frusterend heb zelf echt het gevoel dat het raak is. Zere borsten enz. Dat herken ik van mijn eerste zwangerschap maar de test was gister negatief maar heb geen menstruatie ook heb getest met kruidvat early en action.
Haha troost je je bent niet de enige. Ik ben ook zo. Ben nu 3 dagen over tijd test negatief en toch heb ik het idee dat het zo is. Als ik het woensdag nog niet ben dan ga ik testen met ochtend urine
Ik mag op rood..: vanavond na intimiteit met orgasme ongesteld geworden 11 dpo het wordt steeds vroeger…
Dat moet onwijs rot zijn, dan heb je liever dat Zo dat is wel beroerd, 3 dagen overtijd maar toch negatief, dan wil je toch wel zekerheid hebben. Ik hoop voor je dat je toch positief gaat testen in deze dagen. Ik heb nu heel erg het gevoel dat ik ongesteld ga worden, voel me eigenlijk precies zoals ik me zou moeten voelen om dat te worden, dus laat het maar snel komen..
Helaas hier negatief met 12 dpo. Heel veel succes allemaal en hopelijk zijn jullie allemaal zwanger als ik terug kom over een half jaar!! Xxx
Ondanks alle symptomen die ik normaal echt nooit heb, heb ik nu een spierwitte test. Dit is pas ronde 1 maar heb geen idee hoe jullie dit elke maand weer doen. Respect. Zal niet anders kunnen dan naar ronde 2.
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (3) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 13 MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 5 (1e na vmk) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 3 oktober (1) Misslisa 34 jaar - 4de kindje - ronde 1 4 oktober (1) Miran1234 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 5 oktober (1) Campus 35 jaar- 2e kindje- 2e ronde 6 oktober (5) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 12 WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 (na mk en vmk..) WelkomWondertje - 39 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na 1 miskraam 24wk 1 miskraam 13wk en net 6mnd lucrin) MissElla87 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jootje91 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 7 oktober (0) 8 oktober (2) Angel - 43 jaar - 2e kindje - ronde 2 Minimee - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 9 oktober (0) 10 oktober (2) Kinderkopje- 37 jaar- 1e kindje- ronde 9 Inaya1991 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 3 11 oktober (2) Mamaroosje - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 KimK93 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 12 oktober (0) MissX -35 jaar - 4e kindje 13 oktober (7) Dutchgirl1991- 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 na vmk Jamjam - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 na bbz Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 17 Finca - 32 jaar - 1e kindje- ronde 1 Wonderbeeb2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 14 oktober (2) Maan - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Malavita -37 jaar - 3e kindje - ronde 3 15 oktober (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (10) Zwanger (3) Ongesteld (9) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden
Vind het wel bijzonder ongesteld terwijl er nog wel een rest ovitrelle in m’n lichaam zit..Want test nog steeds een streepje
Ik heb gisteren negatief getest met early action op 10 dpo. Woensdag is mijn NOD. Ik ga ook ook pas woensdagmorgen weer testen.