Klopt Ben heel benieuwd hoe het zal gaan! Op zoontje wel ietsje langer moeten wachten (na 4 rondes een vmk, hierna weer na 4 rondes blijvend zwanger), maar bij dochter in ronde 1 zwanger. Kan in mijn hoofd dus echt alle kanten op Hoe was dat bij jouw kinderen?
Succes! Hoelang zijn jullie al bezig? Edit: Ronde 4 zie ik Ja, ik doe wel ovulatietesten! Mij geeft dat meer rust haha. Maar dat is voor iedereen anders! Ik kan mij ook goed voorstellen dat het meer rust geeft om het volledig los te laten. Dat is voor iedereen persoonlijk
mij lijkt me wel echt lastig een vmk. Ik heb het ‘luxe’ gehad qua zwanger worden. Bij dochter meteen ronde 1 en zoontje ronde 3 raak. Dus ik moet ook van mijzelf wel realistisch blijven dat het alle kanten op kan. Wat dat betreft ben ik wel ‘verwend’.
@Moiiom hier doe ik het echt omdat ik graag ‘grip’ op dingen heb waar mogelijk . Maar zoals gisteren wist ik dat ik een positieve ovu test had. Maar was te moe en geen zin om seks te hebben. Dus wat dat betreft laat ik het los.
Ja die vmk was verdrietig en maakte best onzeker. Maar een miskraam is meestal gewoon pure pech natuurlijk.. en na 4 rondes zwanger worden is alsnog erg netjes besef ik mij! Dus in die zin mag ik eigenlijk ook niet klagen. Ik hoop dat het dit keer (weer) lekker snel mag lukken Voor ons allemaal trouwens
Dit is niet tot rust brengen Maareh ik denk dat ik er woensdagochtend al een testje tegenaan ga gooien. 8dpo. Of ben ik dan echt gek?
Ik testte bij mijn kinderen allebei duidelijk positief op 9dpo dus ik heb dan de "illusie" dat het op 8dpo ook wel kan.
Kleine kans dat hij positief is maar je kunt het zeker proberen, wie weet! Ik moet zeggen dat ik vaak ook al supervroeg ga testen hoor haha, helaas al veel te veel geld aan testen verspild (helemaal voor mn eerste kindje wat twee jaar duurde). Heb nu een pakje met 30 early testen gekocht voor een tientje ofzo, zodat ik niet zoveel geld meer kwijt bent. Vond dat nogal deprimerend namelijk
Voor mij geeft het een gevoel van controle, omdat je meteen 'goed' mikt. En bij mij is de eisprong meestal een of twee dagen later dan de app aangeeft.
Ja je hebt gelijk hoor! Ik testte bij m'n eerste twee kindjes altijd met 2besure en kruidvat 2v5. Die eerste bestaat inmiddels niet meer en die tweede schijnt in kwaliteit achteruit te zijn gegaan. Dus nu heb ik sensitest. Scheelt idd in prijs! Ik kreeg net onder de douche een heldere ingeving. Ik zou heel graag een keer samen met m'n man willen testen. Ik deed het altijd in m'n eentje maar het lijkt me zo bijzonder om er samen, tegelijk achter te komen dat we nog een wondertje krijgen. Dus nu besloten om donderdag ochtend te testen, zodat we het samen kunnen doen
Ooooo wat een goed idee! Ik test ook altijd alleen.. maar samen erachter komen dat je zwanger bent lijkt me ook zó bijzonder! Thanks voor het delen, ik voel me geïnspireerd om hetzelfde te doen haha
Over die testen gesproken.. bij mijn oudste was het echt de predictor (en ook nog wel de kruidvat 2v5) die helemaal top waren. Hierna zijn die predictors volgens mij ook ineens zo goed als uit de schappen verdwenen Bij mijn dochter was het o.a. Etos Early. Nu heb ik weer Etos Early in huis gehaald (die zijn volgens mij nog steeds prima). En ik heb de Easy@Home zwangerschapstesten (15 stuks voor 8 euro) en Clearblue met weken indicator gehaald
Voor mijn bevalling had ik een lf van 14 dagen. Afgelopen cyclussen waren 30-29-28 dagen. Vandaag CD 16 maar nog geen positieve test Wat vreemd.... Ben benieuwd of mijn eisprong er nu nog aan zit te komen. Had eigenlijk zondag al een positieve test verwacht en daar word ik erg ongeduldig van
Pffff @Wishfull123 dat snap ik! Dan duurt het voordat je gevoel echt lang hé! Hopelijk gaat ie snel knallen!
Hmm.. misschien morgen of overmorgen? Dan is wellicht je lf iets korter geworden na de bevalling.. dat had ik ook na mijn eerste! Zie je wel al wat opbouw in je testjes?