NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024

Discussion in 'NOD forum' started by Secret Promise, Sep 4, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

Jan 19, 2022
    696
    550
    93
    Female
    Balen van alle negatieve testen:(

Hier is het maar 1 keer gelukt om het gezellig te maken, dus ik heb geen hoop voor deze ronde.

2. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

Jun 13, 2019
    316
    284
    63
    Female
    Ja ik baal wel maar door de andere negatieve testen, wist ik het eigenlijk wel en is het baal gevoel nu niet meer zo erg. Ik zit wel eens te mijmeren; wat is nou erger.. echt wachten tot je NOD en dan vanzelf ongesteld worden maar wel al die dagen ervoor gespannen en duimen draaien? En dan dus enorm balen als je ongesteld bent. OF al heel vroeg testen en elke keer balen van de negatieve test en toch weer hoop hebben en Googlen enzo.. ik kies nu elke keer voor het laatste maar ik vraag me af of die eerste optie echt fijner is.. :rolleyes: jullie ideeën hierover?

3. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,904
    2,754
    113
    Female
    Wij hebben het 3 dagen voor ovulatie en 1 dag voor ovulatie gedaan en uiteindelijk niet meer op de dag van ovulatie zelf.. voelde echt als een moetje, dus we hebben het gelaten. Voor mijn gevoel dus eigenlijk ook maar 1 keer 'effectief' seks gehad. Maaaarrrrr 1 keer moet genoeg kunnen zijn;) Hiermee is het voor m'n dochter ook gelukt:) Dus gewoon een goede poging hoor, meis. Nu kijken of we 6 gooien deze ronde:D

wolkje1994 and Cloudspotter like this.
  4. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,904
    2,754
    113
    Female
    Ik vind het altijd zo tergend om vroeg negatief te testen en dan als schop na nog dagen te moeten wachten op m'n menstruatie:| Ik kies er dus liever voor om zo lang mogelijk te wachten met testen.. liefst zelfs pas 1 dag voor OF op NOD. Uitzondering is bij mij wel als ik duidelijk symptomen heb die ik aan zwangerschap hang.. bij mij is dat bijvoorbeeld een sterkere reuk (bij mijn dochter hadden we een ananas liggen en ik rook die ineens zo sterk! Dat was echt opvallend!) en een bepaald type steekjes in m'n buik een paar dagen voor NOD:o: Ik heb dat normaal niet, zeg maar.

Stiekem hoop ik voor jou dat je menstruatie lekker uitblijft en je alsnog zwanger blijkt:thumup:

5. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

Jan 9, 2024
    754
    869
    93
    Female
    Almelo
    Jazeker. Ik ben van het motto: geen bloed is goed:roflmao:

Wishfull123 likes this.
  6. EllenLola

EllenLola Lid

Sep 5, 2024
    47
    26
    18
    Female
    Ik heb te vroeg getest om dat ik gewoon IETS wilde weten. Doordat die negatief is voel ik me nu wel rustiger omdat ik weet dat ik weer een paar dagen moet wachten. Als ik niet getest had, had ik me veel onrustiger gevoeld, dus voor mijn gevoel is wachten tot de nod vervelender dan te vroeg negatief testen.
    mijn vriend en ik hebben eigenlijk altijd wel dagelijks tot om te dag horizontale fitness, ongeacht de cyclus, dus dat zit iig wel goed.

wolkje1994 likes this.
  7. Cloudspotter

Cloudspotter Bekend lid

Jan 19, 2022
    696
    550
    93
    Female
    Rationeel gezien weet ik wel dat 1 keer genoeg kan zijn, maar gevoelsmatig voelt het als mislukt:p

EllenLola and Secret Promise like this.
  8. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

Jan 9, 2024
    754
    869
    93
    Female
    Almelo
    Ja, ook de redenen waarom ik test.

Maar sorry: horizontale fitness:roflmao: ik ga stuk:roflmao:

EllenLola likes this.
  9. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

Nov 25, 2009
    1,912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier voor het eerst dat ik dagelijks check met ovulatietest, maar voor nu nog geen eisprong in zicht. Ga er vanuit dat dit keer mijn cyclus dus ook langer zou zijn dan 28. Nod 15 oktober ga ik dus niet redden :roflmao:

Attached Files:

yellowbanana likes this.
  10. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

Jan 9, 2024
    754
    869
    93
    Female
    Almelo
    Ik had dat deze ronde ook:roflmao:

Meh, ongesteldheidskrampjes. 8DPO

11. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

Jun 13, 2019
    316
    284
    63
    Female
    Zijn die krampjes denk je echt van ongi of kan het ook iets goeds betekenen? Dat hoop ik natuurlijk voor je!

12. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

Jan 9, 2024
    754
    869
    93
    Female
    Almelo
    Ik denk ongesteldheid.
    Ik heb wel opeens pukkeltjes op mijn neus wat ik normaal nooit heb. Daar heeft mijn vriend me op gewezen:oops::roflmao:

Josje1004 likes this.
  13. EllenLola

EllenLola Lid

Sep 5, 2024
    47
    26
    18
    Female
    Haha aardige vriend :roflmao:

ik heb vanaf 5 dpo ook al steeds krampjes. Kan iets zijn, kan natuurlijk ook niets zijn.

14. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

Aug 12, 2013
    4,143
    5,993
    113
    Wat jammer van de negatieve testen! Maar hoop dat het voor iedereen nog op een positieve test! Je weet maar nooit

hier heeft mijn zusje vanmiddag verteld 10 weken zwanger te zijn. Zo blij voor haar. Maar nu nog meer de wens zelf ook zwanger te zijn ! Voelt heel ondankbaar en onrealistisch, maar hoop zo weer gelijk ronde 1 zwanger te zijn. Lijkt me nu extra speciaal

Josje1004 likes this.
  15. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

Jun 13, 2019
    316
    284
    63
    Female
    Oh meiden, ik heb toch zoiets stoms :roflmao: ik was vanmiddag bij de action geweest en heb de normale testen gehaald. Vast voor de volgende ronde. Natuurlijk zat ik net op de bank en dacht ik: "ach, ik plas ff over eentje heen.. wie weet.. zou grappig zijn". Het plassen ging alleen niet helemaal netjes :roflmao: dus die test was kletsnat. Binnen 5 minuten was er niks te zien op de test dus ik maak hem open. Blijkt hij alleen bij de controlestreep goed opgedroogd te zijn. Dus ik leg hem te drogen en er verschijnt een ieniemienie tuurstreepje. Maar wat is dit?! Is het iets? Huh?! Ik ga nu voor niet geldig/indroogstreepje/fail van de week :roflmao: Wat denken jullie? Vanzelfsprekend ga ik morgenochtend weer een testje doen..

Attached Files:

16. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

Jun 13, 2019
    316
    284
    63
    Female
    Ik snap je gevoel hoor! Ik hoop met je mee dat je samen met je zusje zwanger kan zijn!

wolkje1994 likes this.
  17. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

Jan 9, 2024
    754
    869
    93
    Female
    Almelo
    Hij is te paars voor een indroog...dus in mijn ogen positief:$ hoeveel dpo ben je nu?

18. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

Jun 13, 2019
    316
    284
    63
    Female
    10 of 11 dpo. Ik denk zelf dat het een te dun streepje is. Ik voel me echt een kneus :o: M'n man is al aan het slapen... ik ga m'n best doen om ook te slapen en hou jullie op de hoogte :thumup:

19. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

Jan 9, 2024
    754
    869
    93
    Female
    Almelo
    Hopelijk morgen meer mensen met een positieve test:thumup:

20. LovelyLizzie

Aug 24, 2024
    46
    13
    8
    Female
    Ik heb ook steeds krampjes wat ik normaal nooit heb en van de week ook pukkels in m’n gezicht wat ik anders ook niet zo heb. Nu hopen dat het wijst op iets goeds haha. Ik kon vandaag niet weerstaan om te testen, maar was negatief. Ik hoop dat ik nog te vroeg ben..

Share This Page