Oef 18 rondes.. dat moet pas echt als eeuwen hebben gevoeld! Uiteindelijk toch spontaan/zonder mmm gelukt? En 6 maanden is eigenlijk gevoelsmatig ook gewoon te lang he Hopelijk mag het nu snel lukken (doe deze maand maar)! Ah dat is een erg vergelijkbare cyclus Mijn lf is standaard 13 dagen.. dus meestal een cyclus van 31 dagen. Gezellig een volle maand
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (1) Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 6 oktober (0) 7 oktober (0) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (5) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi allemaal, Ik kom jullie gezellig vergezellen Wij gaan ook van start voor een 2e, heel spannend weer! Eerste kindje heeft 3 jaar geduurd, omdat het lang duurde en 2x misging rond de termijnecho. Uiteindelijk via IUI een heerlijke zoon gekregen. We gaan eerst zelf starten, omdat we hopen dat het misschien zonder mmm gaat lukken. Succes allemaal en even extra voor jou @Wensdraakje wat een verdriet heb je te verwerken gehad. Laten we hopen op een mooie roze lijst
Wat spannend weer! Welkom Jeetje wat hebben jullie er al een rit op zitten met jullie eerste.. Gelukkig dat het uiteindelijk allemaal heeft mogen lukken met behulp van de iui! En nu vol goede moed voor de tweede spontaan
Ja dat duurde ook echt heel lang voor mijn gevoel! Na een jaar kwamen wij bij de gynaecoloog terecht en toen ontdekten we dat het zaad van mijn man erg zwak was. We hebben toen gezorgd dat "zijn zaakje" meer koel bleef en hij ging supplementen gebruiken. Toen is de kwaliteit enorm verbetert (blijft natuurlijk een moment opname) en toen was ik vrij snel zwanger. Ik heb hem juist vandaag weer aan de supplementen gezet daar hebben we dan misschien over 3 maanden plezier van Welkom Wishfull! Wat hebben jullie een moeilijke weg afgelegd! Hopelijk mag het nu allemaal makkelijker verlopen!
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (1) Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 6 oktober (0) 7 oktober (0) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (6) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hee Whitney, welkom! Ik zie dat je op ronde 13 zit. Hoe is het met je? En hoe is het tot nu toe gegaan? Pittig he, als het zo lang duurt
Hey allemaal, Wat een nare verhalen allemaal. Hopelijk voorlopig het voor ons allemaal voorspoedig vanaf nu. Ik mag me hier (helaas ) ook.weer bij voegen. Vandaag ben ik, na veel te veel negatieve tests, ongesteld geworden. De volgende menstruatie verwacht ik zo rond de 13de. Mijn cyclus is erg ontregeld de laatste tijd. Wat raar is want ik heb geen hormonen/anticonceptie meer gebruikt sinds voordat ik zwanger werd van mij dochtertje. Om zwanger te worden van haar hebben mijn exman en ik 7,5 jaar gedaan(77 cyclussen), en 4 miskramen en uiteindelijk met veel hulp van Nij Geertgen zwanger geworden en een dochter rijker van al 6,5 jaar. Inmiddels zijn we al een hele poos gescheiden en heb ik een nieuwe relatie. Wij zijn het inmiddels ook al weer ruim een jaar aan het proberen. Morgen hebben we een telefonische afspraak met de fertiliteitspoli in het plaatselijke ziekenhuis. Ik wil even een check daarbinnen zegmaar. Kijken of m'n litteken oké is, ik niet weer vol met cysten zit of een vleesboom of weet ik het wat. En effe kwakkie testen. Hij heeft ooit een ongeluk gehad en was toen verminderd vruchtbaar. De laatste test was was al ruim 18 jaar geleden dus handig om te weten hoe het er voor staat. Ik heb de afgelopen 6 jaar geroepen; aan mijn lijf geen polonaise meer, het komt of het komt niet. Maar ik ga niet meer al die kut(pun intended)onderzoeken uitvoeren en prikken en 4 keer per week naar dokter. Maar hoe langer het duurt hoe meer ik er toch weer van terug kom. Hoewel er nog wel veel twijfels zijn. Vooral ook omdat ik bang ben dat ik weer heeeelemaal op 0 moet beginnen omdat ik een nieuwe partner heb en daar zie ik als een berg tegenop.. Ik ben me er zeer van bewust wat het me kan brengen, een prachtig mooi kindje, maar ik weet ook wat het me kost. En daar zie ik tegenop. Besef me ook wel dat ik niet meer alle tijd heb om na te denken want ik ben 'al' 34. Anyway. Dit is al een veel te lange eerste post in dit topic geworden hahaha. Maargoed. Ik gebruik trouwens wel al een jaar ovulatietesten. Dipsticks en die van clearblue en ik gebruik de premom app.
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (1) Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 6 oktober (0) 7 oktober (0) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (6) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hé Denies! Nou jij hebt ook een behoorlijk verhaal om te vertellen! 77 rondes.. ik kan me niet eens voorstellen hoe dat voelt. Heftig joh! "Fijn" dat je morgen je eerste telefonische afspraak hebt. Hopelijk kunnen ze je een stukje verder helpen!
Ja ik heb er ook geen woorden voor. Haha. Bij de alllllerlaatste poging was het raak. Ik testte alleen maar zodat ik kon bellen en kon zeggen; sluit het dossier maar. Was ik zwanger! Nahhhh Ik hoop heel hard dat het me bespaard blijft. Maar heb er een hard hoofd in. We zullen zien. Vandaag maar een bootlading nieuwe ovulatietesten enzo bestellen want die waren de vorige ronde op een gegeven moment op en toen ben ik die van action gaan gebruiken maar dat word dan ook een dure grap als je ineens een cyclus hebt van 38 dagen.*facepalm*
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (1) Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 6 oktober (0) 7 oktober (0) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 GezelligZwangetWorden - 29 jaar - 1e kindje - IUI 1 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (6) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Jeetje wat verschrikkelijk zeg! Geen woorden voor. Eerst verdriet met 13 weken en dan met 34 weken nog een keer t ergste wat je kan overkomen. Heel veel sterkte!! zelf in het verleden met 11 weken een drieling verloren, maar kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen bij zo’n termijnen! Heel verdrietig!
Ik zet mezelf ook op de lijst. Inmiddels beland bij ronde 21 ongeveer, voor een tweede kindje. Onze zoon is nu 2 jaar en verwekt doormiddel van IUI Vandaag intake gehad bij de fertiliteitsarts en we mogen meteen starten met IUI! Vanavond gaat de eerste spuit erin met Gonal F! Ik zit eigenlijk al iets te ver in mijn cyclus, maar de fertiliteitsarts wilde deze ronde toch niet verloren laten gaan. Dus we hopen straks op 1 mooi eitje!
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (1) Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 6 oktober (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 21 (IUI 1) 7 oktober (0) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 GezelligZwangetWorden - 29 jaar - 1e kindje - IUI 1 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (8) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (1) Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 6 oktober (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 21 (IUI 1) 7 oktober (1) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 11 oktober (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 GezelligZwangetWorden - 29 jaar - 1e kindje - IUI 1 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Vannacht ongesteld geworden, dus ik meld me hier ook. Bewust geen ovutesten besteld 2 weken geleden toen ze op waren, maar helaas heb ik toch weer nieuwe nodig Heftige verhalen lees ik hier, ik duim dat we allemaal op roze mogen ♡