Vanochtend wel getest, niet met ochtend urine. Had geen testen meer. Sensitesten zijn onderweg, nu action testen gehaald. Maar die was negatief . Hoop dat sensitest gevoeliger is dan action. Maargoed nu 9dpo dus kan nog alle kanten op.
Hier net weer een ovulatietest gedaan maar de app zegt ook: je lh niveaus zijn laag, je vruchtbare periode kan worden vertraagd. Nouja afwachten maar weer. Hij was nu ook nog steeds maar 0.14. lijkt mij ook niet dat die aankomende dagen ineens flink stijgt. 15 oktober ga ik in ieder geval niet redden.
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (1) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 2 oktober (3) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Lexyloo - 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 (deze maand zonder IUI) Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 4 3 oktober (3) EllenLola - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 12 IUI LovelyLizzie - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (1) pcosronde2 - 32 jaar- 2e kindje - rondje 6 (inductie ovulatie) 6 oktober (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 21 (IUI 1) 7 oktober (1) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (5) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF TP1 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 20 IUI1 Wolkje1994 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 10 oktober (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Prinsesje55 - 33 - 1e kindje - ronde 15 (eerste rond IUI) 11 oktober (2) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 12 oktober (2) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 SLP - 31 jaar- 2e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (2) Leandrotje - 33 jaar - 5e kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 3 na MK Moiiom - 36 jaar - 4de kindje - ronde 4 Totaal (25) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (18) Zwanger (0) Ongesteld (1)
Wij zijn op vakantie maar ik lees zo veel mogelijk mee. Inmiddels 2 DPO, dus ik mag ook op het wachtbankje.
Kunnen jullie je eisprong voelen? Ik weet dat ik maandag wat menstruatie krampen had en nog dacht ‘wat gek’. Nu zit ik te denken… misschien is het wel mijn ei geweest. M’n borsten deden ook zeer. Hoe voelt het voor jullie?
Trouwens, wat doen jullie aan self care als jullie ongesteld worden? Ik merk dat ik soms best van slag ben doordat het niet gelukt is...ik ben van plan elke keer dan een boek oid te kopen voor mezelf
Ik heb dit weekend mijn haren, wenkbrauwen en wimpers geverfd. Een voetmasker genomen. En m’n lichaam ingesmeerd met zelfbruiner. Gewoon mezelf lekker gepamperd. vandaag al de hele dag erge menstruatie krampen… maar geen druppel bloed. Zal morgen wel doorbreken.
Yes ik kan hem voelen! Sowieso 1 dag ervoor begin ik een soort steekjes/spanning te voelen aan 1 van de eierstokken. Op de dag zelf voel ik vaak wat kramp. Denk dat dat betekent dat hij dan net gesprongen is.. ik voelde het dit keer duidelijk op vrijdagochtend (donderdag piek). Dus misschien waren die krampen idd wel je daadwerkelijke eisprong!
Ik denk niet dat ik de eisprong zelf voel maar zeker wel het rijpen van de follikels. Soms duurt dit namelijk meerdere dagen, laatste keer was maar 1 dag. Ik voel dan niks aan mijn baarmoeder, maar duidelijk aan de zijkant van de onderbuik (meestal rechts). Het is dan echt een stekende zeurende pijn.
Ik voelde de laatste paar cycli duidelijk een soort aanhoudend drukkend gevoel. Dit duurde dan 1 of 2 dagen? Ik denk dat het eitje dan gesprongen is als de druk weer van de ketel gaat zeg maar.. En over die selfcare: ik ben vandaag dus echt aan het emotie eten geslagen Verder geniet ik ook op een gekke manier van de rust: de spanning is over, we "hoeven" even helemaal niks. Dus nu lekker de badjas aan en KVK kijken met een stuk speculaas in m'n ene hand en een kop hete thee in de andere
Bij mij is het altijd duidelijk steken/kramp uitstralend naar de lies. Maar voor iedereen is het natuurlijk anders
Oeh, wat is KVK? Ja, ik ben nu ook aan het wachten op mijn menstruatie. Dan kan ik alweer aan ronde 5 beginnen. Ik merk dat mijn luteale fase steeds korter wordt en de periode tot mijn eisprong steeds langer wordt. Beetje raar