Spannend! Ben benieuwd. Ik heb helaas nog steeds een negatieve test en bij het wakker worden lichtelijk pijn in m’n onderrug. Ik vrees het ergste…
Vandaag 6DPO, volgens Premom 5DPO. Beetje slag om de arm allemaal natuurlijk, omdat ik geen ovutesten hebt gebruikt deze ronde. Omdat we het maar 1 keer gezellig hebben kunnen maken ben ik er deze ronde niet zoveel mee bezig omdat ik er niks van verwacht Maar ik mag altijd van mezelf nu symptomen gaan spotten Of nouja, mocht ik ergens last van krijgen of iets valt me op dan mag het nu linken aan een eventuele zwangerschap van mezelf Zijn er meer hier die dat zo doen? Of ben ik nu raar?
Heeel herkenbaar Cloudspotter! Ik heb op internet gelezen dat een ovulatietest wat donkerder kan zijn voordat een zwangerschapstest positief uitslaat...
Gelukkig! Haha. Oh, jij maakt het wel spannend hoor. Verder geen ervaringen met LH-testen gebruiken om te zien of je misschien zwanger bent, ik lees er altijd veel tegenstrijdige berichten over. Maar ik duim heel hard voor je dat er wat gaande is! Ben je van plan om er ook weer een zwangerschapstest tegen aan te gooien?
Nu heb ik ook een ovulatie test gedaan, kon het hierdoor niet laten zie alleen maar een licht tuur streepje. Betekend niks denk ik?
Nee, je hebt altijd wel wal LH in je lichaam, dus een ovutest geeft altijd wel iets van een streepje.
gel Ik ga straks wat testen halen en ook zo een vroege test. misschien morgen al eens proberen. Is het deze ronde niet raak dan doe ik met ovulatietesten. Maar dag 12 na de menstruatie hiermee beginnen? En rond de middag? tot dag 22? het temperaturen, wanneer? dagelijks zelfde uur? Of hoe werkt dat juist?
Oké dat is goed om te weten. Dan ga ik nog nergens op hopen maar gewoon mijn nod afwachten. Spannend.
Hier 5 dpo. De tijd tikt lekker traag door Ik doe hetzelfde hoor! Symptomen zijn er pas zodra het eitje zich innestelt en daarna wanneer het hcg hormoon stijgt... Voor die tijd kan het eigenlijk ook echt niks gerelateerd aan een zwangerschap zijn Dus hier hetzelfde.. Vanaf nu ga ik een beetje speuren en overanalyseren
In bepaalde fasen van de maand kan je baarmoedermond hoger of lager zitten. Voor de volledige uitleg kun je even op internet kijken. @Moiiom: ik test 's ochtends nadat ik wakker geworden ben vóór (dit is belangrijk) ik uit bed stap. Ik hoef geen extra zwangerschapstestjes te halen aangezien ik helaas ongesteld ben geworden het is wel heel roze
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (1) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 2 oktober (3) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Lexyloo - 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 (deze maand zonder IUI) Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 4 3 oktober (3) EllenLola - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 12 IUI LovelyLizzie - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (1) pcosronde2 - 32 jaar- 2e kindje - rondje 6 (inductie ovulatie) 6 oktober (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 21 (IUI 1) 7 oktober (2) Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 Moiiom - 36 jaar - 4de kindje - ronde 4 8 oktober (0) 9 oktober (5) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF TP1 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 20 IUI1 Wolkje1994 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 10 oktober (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Prinsesje55 - 33 - 1e kindje - ronde 15 (eerste rond IUI) 11 oktober (2) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 12 oktober (2) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 SLP - 31 jaar- 2e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (24) Wachten op eisprong (0) Wachtbankje (19) Zwanger (0) Ongesteld (5)
Ja, ik begin me nu af te vragen of er iets mis is met mij of mijn vriend. Ik heb echt veel pogingen gehad deze ronde...
Je bent nog niet zolang bezig, al snap ik wel dat dat zo voelt Gemiddeld duurt het een jaar om zwanger te worden, dus je hebt nog alle kans! Maar voor nu mag je terecht flink balen hoor.
Ah wij hebben nu dezelfde nod Ja zou ik nu rekenen op 8 dpo, denk dat ik ook zoiets zit. Heb mn ei niet gevonden met de roze cb Wat heb je voor symptomen? Jammer van de negatieve test, maar met 8 dpo negatief zegt gelukkig niks behalve dat de symptomen daar dus niet van zijn. Ik testte eerder altijd vanaf 9 dpo met een gewone test. Nu nog niet in huis, dus wie weet gaat het lukken om gewoon af te wachten.