Hopelijk ALLEMAAL op roze!! Zitten jullie dan ook al helemaal weg te dromen wat je zou doen als je zwanger blijkt te zijn? Wanneer je het gaat vertellen aan wie en wanneer je je bij de verloskundige aan gaat melden.. ik wel! Kheb echt al hele concrete dromen voor deze zwangerschap en ik hoop dat ze uit gaan komen
Hahaha afgelopen cyclus had ik dat wel. Ik zou dan 11 weken zijn met halloween en had al een soort van halloween deco/aankondiging/ding gescoord en helemaal in mijn hoofd wat voor foto ik dan zou maken van mijn dochter. Maarja. Dat zou ik met 7 weken echt te vroeg vinden. Nu met Kerst dan misschien. Of 5 Dec. Als ik deze cyclus zwanger zou raken ben ok 5 Dec 12 weken heb ik net geteld hahahahaha.. Verder niet echt over nagedacht verder. Wel al een cadeau klaar liggen voor mijn vriend. En eh 10 oktober is een jubileum van ons. En zie nu dat dar voor deze cyclus testdag zou zijn. Hmmmm nou. We zullen zien hoe het loopt. Ohja ik zou vandaag gesprek hebben met de fertiliteitsarts. Maar die is vanmorgen afgebeld en verzet naar maandag.
Joah. Naja ik weet niet. T is een beetje een moetje. Allemaal vragen en en opmerkingen die ik toch al weet. Maar ja... Dan maandag maar. Wel fijner opzich omdat mijn vriend er dan ook bij kan zijn.
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (0) 6 oktober (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 21 (IUI 1) 7 oktober (1) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 11 oktober (3) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 GezelligZwangetWorden - 29 jaar - 1e kindje - IUI 1 Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Even mezelf verplaatst op de lijst.. m’n menstruatie liet wat langer op zich wachten. Ik had ook niet perse haast. Ik slik bloedverdunners aangezien ik een auto imuunziekte heb. Daardoor 2 weken na m’n bevalling ook nog eens longembolieën en een longinfarct cadeau kreeg.. dus geen idee hoe m’n menstruatie zich deze keer zal gedragen. Ik was laatste keer (eerste keer na de bevalling) 11 dgn ongesteld. Hopelijk nu weer wat korter..
Bij de 1e ronde eigenlijk al raak. Dat is toen uitgelopen tot een missed abortion. Daarna 2e ronde niks en 3e ronde werd onze zoon! Dus ik heb goede hoop. Al zijn we nu natuurlijk weer een stukje ouder. Dus we wachten maar af hoe t loopt.
Jeetje heftig zeg. Krijg je vervolgens ook nog zoiets.. ben je goed hersteld van de longembolieën en infarct? Hopelijk heb je deze keer een ‘normale’ menstruatie.
De lijst vult al lekker aan, gezellig! Ja hier ook, hoor! Heb er hele ideeën bij en kan er echt bij wegdromen. Al vind ik het idee van dat 1e jaar met zo'n ukkie ook wel weer best spannend (met het slaapgebrek e.d.). En dan dit keer met een kind van 4 en 2,5 ernaast Ben benieuwd hoe het allemaal gaat zijn, als het mag lukken! Jeetje die ellende heb je er ook allemaal nog bij gekregen.. Hopelijk mag je cyclus weer een beetje 'normaal' verlopen!
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (0) 6 oktober (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 21 (IUI 1) 7 oktober (1) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (1) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 10 oktober (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 11 oktober (3) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 GezelligZwangetWorden - 29 jaar - 1e kindje - IUI 1 Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wat een heftige verhalen zeg. Ik duim voor veel roze deze ronde! Afgelopen dinsdag had ik een heel licht positieve test, helaas niet doorgezet en alsnog ongesteld geworden. Vol goede moed deze ronde in. @Wensdraakje wat een afschuwelijk traject heb je afgelopen, veel liefs. @PippaLotta ik kan ook lekker doordraven in het dromen inderdaad. Ik voelde me erg zwanger deze week en er kwamen allemaal herinneringen terug en ik zag mijn dochter ineens als grote zus voor me. Lekker dromen en hopelijk mag het gauw werkelijkheid worden voor ons allemaal <3
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (0) 6 oktober (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 21 (IUI 1) 7 oktober (1) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (2) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF TP1 10 oktober (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 11 oktober (3) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 GezelligZwangetWorden - 29 jaar - 1e kindje - IUI 1 Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (11) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik kom me ook melden. Komende maand krijg ik (eindelijk) de eerste terugplaatsing in ons IVFtraject. We zijn ondertussen al twee jaar onderweg naar onze tweede en hopen heel erg dat ons embryotje gaat blijven plakken! Ik ga jullie ook allemaal met veel hoop volgen, wat zou het top zijn als er een groot aantal positieve testen komen deze maand!!
Ha Josje en Sterre, jullie hebben allebei ook al heel wat meegemaakt dus. Fijn dat we zo een beetje steun aan elkaar kunnen vinden! Volgende week vrijdag of zaterdag verwacht ik m'n eisprong. Laat ik nou net donderdag een avond weg zijn en vrijdag een nachtje weg gaan met m'n zussen... Kheb m'n man gevraagd of ik hem donderdagavond nog wakker mag maken als hij al slaapt als ik thuis kom. En dat mag. Stom he, totaal niet meer romantisch maar het geeft me wel rust dat ik weet dat deze ronde niet voor niets is
Zal je altijd zien Wel fijn dat je hem er donderdagavond voor wakker mag maken, haha. En dan zaterdag (als je terug bent van dat nachtje weg met je zussen) ook nog eens Dan moet dat helemaal goed komen
Ik had het niet gevraagd maar gewoon gedaan hehehe. Maareh ja. Wij kunnen ook niet echt van elkaar af blijven Maar idd. Hopen op heel veel roze deze maand.
Succes met de terugplaatsing deze maand! Wat spannend voor jullie! Ik ga duimen draaien dat dit een mooie plakker gaat zijn! Is jullie eerste kindje destijds ook verwerkt middels een traject?
Gezellig dat de lijst al zo vult en inderdaad heftige verhalen. Wie weet sluiten er een hoop deze ronde positief af