@Sookie90 wat jammer zeg, ik snap je onzekerheid. Bespreken kan altijd toch, ikzelf denk altijd ; je kan wel langer afwachten en zelf gaan zitten piekeren. Of het aan iemand vragen met verstand ervan. Ook al krijg je misschien te horen ‘duurt gemiddeld een jaar’
Die steekjes en dat emotionele klinken wel veelbelovend! Hoeveel dagen later dan verwacht was je eisprong? Ik ben vandaag 8 dpo.. morgen wordt het dus al helemaal moeilijk om niet te testen, maar ga het echt proberen vol te houden Ik heb dus ook die steekjes gehad op 4 dpo en sinds 6 dpo een zeurend gevoel in m'n onderbuik en af en toe een trekkend gevoel in m'n liezen Doet me denken aan bandenpijn (nu al). Vandaag zijn daar ook gevoelige borsten bijgekomen. Vraag me af of m'n lijf me nou onwijs in de maling aan het nemen is of dat dit goed nieuws betekent
M’n eisprong was volgens mij 2 dagen later, doordat ik goed ziek was geweest. Licht gevoelige borsten lijk ik ook op te merken, nog niet overduidelijk. Maar woooeh, dat klinkt ook heel veelbelovend zeg! Bandenpijn kan echt al zo vroeg. De vorige keer begon ik meteen al met veel meer plassen en herinner me die bandenpijn/oprekkende baarmoeder ook van heel vroeg. Waarom zou je morgen niet testen? Gemene vraag!
Haha ik stel dat testen echt uit omdat ik bang ben dat ik heel teleurgesteld raak als die test dan toch gewoon wit blijft, zeker met deze symptomen. Heb vaak genoeg gelezen dat je vanalles kan voelen en vol overtuigd kan zijn en dan is het toch echt je lichaam (en hoofd) die je in de maling zit te nemen
Ik weet het eigenlijk niet haha. Ik heb voor nu in ieder geval in m'n hoofd om te wachten tot tenminste 10 dpo.. en daarna zie ik wel Durf te wedden dat er voor NOD zeker een test gaat komen En jij???
Denk toch al DPO9 Vind het nu al lang duren door die twee extra dagen. Als ie negatief is hou ik toch nog hoop
Hele dikke vette buikgriep te pakken gehad. Brrrr lijkt nu weer op te knappen. De test van gisteren heb ik eindeloos op getuurd, want ik twijfelde wat te zien. Man zag helemaal niks. Test bewaard en nu staat er heel licht een roze lijntje maar ja.... Niet betrouwbaar natuurlijk en waarschijnlijk een indroger.
oooh veel beterschap! ikzelf heb geen ervaringen met indrooglijnen. Dus misschien morgen nog is testen? ik blijf mee duimen.
dank je! Ja morgen nog maar even testen. Hoe gaat het nu met jou? Nog getest en heb je al veel symptomen?
Bah meis, veel beterschap En stom van die test, hopelijk snel een mooi tweede lijntje binnen de afleestijd! Hier vanmorgen tóch getest Maar omo wit. Dus inderdaad gewoon m'n lichaam die de boel in de maling zit te nemen denk ik De symptomen zijn iig niet van hcg. Ik weet dat 9 dpo nog vroeg is hoor, maar merk dat ik wel erg rekening houd met een mislukte ronde. Nouja, ik ga lekker m'n twee hartjes even extra knuffelen vandaag♡ En verder gewoon maar m'n NOD afwachten denk ik!
Ah super balen @Wishfull123 en @secretpromise ! Zoals jullie mij zeiden: geen bloed is goed! Hopelijk alsnog een positieve test voor jullie
Wat naar, beterschap! Ik zou ook morgenochtend nog eens testen. Verraderlijk die indroogstreepjes. Hoeveel DPO ben je nu?
de testen lopen mooi op. Morgen de NOD hopelijk blijft baby'tje plakken. symptomen vallen nog mee, Heel moe en barstende hoofdpijn, misselijkheid valt mee. Wel veel boeren. Dus doet me twijfelen want echt typische symptomen zijn er niet. Al had ik bij de 3 andere ook geen kwaaltjes... De angst zit er wel in dat baby'tje niet ga plakken. zo jammer voor de omo witte testen. Hopelijk mag het toch nog positief zijn .
Hallo dames, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb zondag 29-09 mijn eerste terug plaatsing gehad van een 10cellig (3daagse embryo) gisteravond zag ik op de vroege test van clearblue een streep die vanmorgen was verdwenen. Met een vroege dip-in test zie ik ook echt een tuur streepje krijg het niet op de foto helaas. Ik mag ook eigenlijk pas 13 oktober testen maar heb echt te weinig geduld. Iemand eerder gehad dat een streep weeer verdween