Spannend! Lekker duimen draaien wij Ik ga testen tot ik bloed zie ja Heb 50 (inmiddels 40) 2besure early testen via marktplaats, dus hoef me niet in te houden
Niet met 100%, De prof zei in begin dat het dikke pech was. Is ook niet verder onderzocht. Ik vermoed dat de schock rond de 3 maanden hiervoor gezorgd heeft, hiervoor 2 gezonde kinderen en tot en met 6 maanden zag er alles goed uit, ze liet wel haar hartje niet goed zien. Maar ik vermoed dat ze alles dubbel en dik gaan controleren.
Hier op 11 DPO weer een witte test. Gezien mijn LF maar 11 dagen is heb ik de hoop een beetje opgegeven.
Eerste gelukte terugplaatsing, bij de eerste poging kwamen ze niet op de goede plek in mijn baarmoeder terecht. En tot en met 14dpo (9 dagen na terugplaatsing) negatieve testen. Ik dacht echt niet dat het nog kon!
Gefeliciteerd!!❤️ Wat een lange adem heb je nodig gehad zeg. Zo fijn dat het nu gelukt is, ik duim voor een mooie eerste echo!
Wat fijn dat er toch nog positieve testen zijn! Gefeliciteerd dames En een dikke knuffel voor iedereen met een witte test♡ Morgen is mijn NOD. Ik heb niet getest, en dat ga ik ook niet doen verwacht er weer niks van, dus we wachten morgen gewoon af