Hee, ik las ook met andere NOD topics mee en ik zag idd dat je ongesteld was geworden. Knuffel voor jou Oh wat heftig joh, dat je met dat termijn een miskraam hebt gehad. Dat lijkt me zo enorm verdrietig Heb je je kindje nog kunnen ontmoeten? Heel veel sterkte! Hier inmiddels weer een negatieve ovu test dus ik zet mezelf op het wachtbankje.
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (0) 6 oktober (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 21 (IUI 1) 7 oktober (1) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (3) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF TP1 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 10 oktober (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 11 oktober (3) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 GezelligZwangetWorden - 29 jaar - 1e kindje - IUI 1 Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (13) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hahaha wat goed dat je eerder begonnen was! Nu lekker op het wachtbankje de tijd uitzitten en hopelijk met succes
Wat jammer dat het niet gelukt was vorige ronde. En wat ontzettend naar van de miskraam Een lf van 12/13 dagen is gelukkig wel genoeg om een innesteling te doen plaatsvinden! Bij mij is hij standaard 13 dagen. Succes deze ronde Hopelijk snel een mooie plakker!
@PippaLotta wat goed dat je dan wat eerder begonnen bent met testen want je kan je anders echt zorgen gaan maken als je hem niet vind terwijl het al geweest is zonder dat je het wist. @leandrotje wat heftig van je miskraam zeg! Super balen dat je weer ongesteld geworden bent. Wees maar extra lief voor jezelf en dan met goede moed weer door.
Gisteren follikelmeting gehad en moest vandaag al terug. Er zijn 3 eitjes die mee doen en er is nog 1 kleintje waardoor ze niet meer willen wachten en ik vanavond de trigger moet spuiten en donderdag de IUI. Had dit niet aan zien komen zo snel omdat ik een heel lage dosering hormonen spuit en ik nog maar op cyclusdag 10 zit vandaag. Maar super blij dat die 4e niet gegroeid is want anders zou de poging afgebroken worden.
Lief je reactie. Ja we hebben ons kindje nog ontmoet. We hebben het op kunnen vangen en een paar dagen in water laten staan en uiteindelijk begraven op een plek wat voor ons goed voelde. Ons kindje had gewoon al armpjes/beentjes en een navelstreng, zo bijzonder vond ik dat.
Heel bijzonder dat het al zo compleet is. Mooi dat jullie een fijne plek hebben uitgezocht, maar ook zo verdrietig. Hopelijk gauw roze voor jou. @Leonie1208 Spannend!
Dat is inderdaad even schakelen. Fijn dat de poging wel door kon gaan. Hier gaat de IUI bij 3 eitjes over het algemeen al niet door. Welke dosering heb je gespoten als ik vragen mag? Ik heb morgen de meting. Ben ook benieuwd.
Dankjewel allemaal, echt super lief! Deze week is ook gewoon zo dubbel. Vorig jaar deze dag ging het mis bij mijn vader en werd ie in coma gebracht en de 21ste is ie overleden, aankomende zaterdag dus. Dus ook gewoon een k.u.t. week qua emoties en dan dit erbij. Pfff. Maargoed. En vandaag is mijn oudste zoon jarig (15), maar hij woont sinds oktober vorig jaar bij zijn vader. Dus voelt ook k.u.t. Deze week mag voor mij in ieder geval heel snel voorbij zijn
Bij mijn ziekenhuis gaat het wel door met 3 eitjes. Ze geven natuurlijk wel aan dat er een hoger risico op een meerling is maar dat risico nemen wij na 12 IUI pogingen graag. Ik heb 37,5 eh ovaleap gespoten.
Fijn dat het wel doorgaat inderdaad. Het is begrijpelijk dat jullie na zoveel pogingen graag dat risico nemen. Daar zou ik ook voor kiezen. Inderdaad ook veel eitjes voor 37,5, maar allang fijn dat je niet zo’n grote hoeveelheid hoeft te spuiten voor resultaat!