Jouw eitje wilde graag eerst nog de Mount Everest beklimmen? Wel heeeeeel overduidelijk een piek haha. Nu al een bijzonder eitje
Je kan ook eerst nog 1 dag na de ovulatie laag hebben en dat hij daarna omhoog gaat. Dat was bij mij ook altijd nog zo (heb jaren geleden vele cycli getempt).
Ik heb helaas 0.0 ervaring met tempen rondom je cyclus Maar het ligt er maar net aan wanneer je eisprong daadwerkelijk is geweest toch? En dan kan die temp stijging alsnog 24 uur op zich laten wachten. Dus volgens mij kan het sowieso nog gewoon kloppen dat de stijging nog komt hoor
Ja klopt! Als je temperatuur stijgt, en je hebt drie dagen achter elkaar een temp van minimaal 0.2 hoger, weet je zeker dat je een ovulatie hebt gehad. Vaak is je slijm dan ook minder.
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (1) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 2 oktober (3) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Lexyloo - 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 (deze maand zonder IUI) Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 4 3 oktober (2) EllenLola - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 12 IUI 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (0) 6 oktober (1) Johanna3 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 21 (IUI 1) 7 oktober (1) Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 oktober (0) 9 oktober (3) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF TP1 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 12 10 oktober (2) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Prinsesje55 - 33 - 1e kindje - ronde 15 (eerste rond IUI) 11 oktober (3) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 GezelligZwangerWorden - 29 jaar - 1e kindje - Ronde 20 IUI1 Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 12 oktober (2) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 SLP - 31 jaar- 2e kindje - ronde 1 13 oktober (1) Deniesjuh666 - 34 jaar - 2de kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 11 14 oktober (0) 15 oktober (1) Leandrotje - 33 jaar - 5e kindje, 1ste met nieuwe partner - ronde 3 na MK Totaal (21) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Ik kom hier ook meekletsen. Ons zoontje is bijna 1 jaar oud en we gaan voor ons 2e kindje. Bij ons zoontje heeft het ruim 6 jaar geduurd voordat we hem toch nog spontaan mochten krijgen. Na de zwangerschap mijn rechter eierstok moeten laten verwijderen ivm een grote cyste. Dus nu hopen op dat de andere eierstok goed genoeg werkt voor een broertje of zusje
Hmmm misschien moet ik dan gewoon geduld hebben. Of werkt tempen niet voor mij (is mijn eerste cyclus dat ik temp en de Premom app gebruik) Welkom SLP en wat een nare ervaring
Wat hebben jullie een lange tijd moeten wachten, nooit hulp ingeschakeld? Hopelijk worden jullie verrast en komt een 2e kindje een stuk sneller
Waarschijnlijk weet je dit allang maar ik vraag het toch maar.. Temperatuur je elke ochtend ongeveer rond dezelfde tijd, voordat je je bed uitstapt en op dezelfde manier?
Jeetje, wat een lange rit is dat geweest voor jullie eerste zeg.. en dan toch spontaan zwanger geworden! Ik hoop ook voor jullie dat het deze keer snel mag lukken♡
Hier ineens rekbaar slijm Normaal begint dat bij mij op cd13. Ben benieuwd of dat betekent dat m'n eisprong eerder komt deze maand. Ga morgen maar alvast beginnen met de ovulatietesten
Niet altijd rond dezelfde tijd, meestal 's ochtends wanneer ik wakker word. Wel voordat ik uit bed stap en op dezelfde manier
Net met een echo gezien dat m'n bms helemaal klaar is voor de terugplaatsing. Morgen starten met utrogestan en dan vrijdagmiddag de terugplaatsing!
Zoals volledig verwacht een negatieve ovulatietest Zal de komende dagen ook nog wel zo zijn. Zal hem evengoed delen voor de mensen die (net als ik) van meekijken houden