NOD lijst 1 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maria87, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik zie nu ineens op mijn banner dat vandaag mijn meest vruchtbare dag is, shittttt, manlief is al weg en was de afgelopen 2 dagen niet thuis.
    Het vanavond dus maar eens even gezellig maken samen :)

2. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    @ Yvke. doe je beste zou ik zeggen ;):D

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hallo meiden,

Ook ik mag mij melden. Vanaf deze maand voor een 2e kindje geen idee of mijn cyclus alweer een beetje op gang is maar we gaan er voor en zien wel wanneer het *raak* gaat zijn..

Voor de meiden van deze maand heel veel plezier met klussen en hopelijk volgende maand een positieve test.

Owja oeps vergeet bijna: wachtend 1e ronde, 2e kindje op 14 oktober

Groetjes Wachtend

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @mommyowl spannend zo'n eerste keer!!wel handig dat je je eisprong voelt! en nu duimen maar!!

@Yvke hup, aan de klus jij!;)

5. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Hoi, voelde ik mn ei maar, ik zal deze dagen toch maar proberen extra op te letten of ik vreemde pijntjes voel,...
    Wie weet ik heb er immers nooit speciaal op gelet, heb dat dan echt links of rechts een stekend gevoel ofzo?

6. 83Eef

83Eef Lid

4 sep 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet denk ik mijn NOD een beetje verplaatsen. Na mijn curretage lijkt mijn cyclus toch wat langzamer en ik heb nog wat langer bloedverlies gehad dan gedacht. Dus ik vermoed dat mijn eisprong pas volgende week komt ipv gisteren/vandaag. Mijn baarmoeder ligt wel al iets hoger, maar verder nog geen ei in aantocht volgens mij.

Dus mijn NOD zet ik voorlopig maar even van 1 okt naar 8 okt.

83Eef, 30 jaar, 1e ronde na MA, NOD op 8 okt

Voor alle andere dames alvast: SUCCES!!

Eef

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.154
    33
    48
    Hoi dames..

Ik vind het dit keer maar lang duren tot mn eisprong ongeveer moet zijn haha!
    Heb mn eisprong afgelopen maand trouwens heel duidelijk gevoeld, dus hoop komende maand ook weer :)

8. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Kom me hier ook maar weer melden...

mamamies, 28 jaar, 29e ronde, 2e kindje, NOD op 12-10

7-10 moet ik naar de gyn/FA. Had gehoopt dat ik de afspraak af kon zeggen, maar helaas! Hopelijk dan wel snel duidelijkheid.

Succes deze maand meiden!

9. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Yvke86, sleur je man mee het bed in vanavond! :p

Welkom nieuwe dames :)

Hier vanmorge weer positieve ovutest denk dat hij vandaag wel springt of nu al gesprongen is, heb iig geen 'sprong' gevoeld :) morgen nog maar even testen.

Zit naar de gouden koets te kijken wat heeft Maxima weer een prachtige jurk aan!! Kan ik helemaal van genieten!

10. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ik heb 9 van de 10 keer flink stekende pijn aan mijn rechter eierstok, een beetje in de buurt van de blindedarm. De andere keer (1 vd 10) voel ik het links, maar dat doet bijna helemaal geen pijn. Ik kan de pijn niet heel goed vergelijken met iets, maar ik vind het altijd lijken alsof er een mini-bom is ontploft daar :D Tenminste, zo voelt het dan. Ik voel echt de spanning opbouwen de dagen ervoor (alsof er een ballonnetje wordt opgeblazen van binnen dat dan overal tegenaan gaat drukken) en dan "knapt" er op een gegeven moment iets. Zo voelt het. En eigenlijk is dat ook wel een beetje wat er gebeurd natuurlijk... Die "ontploffing" doet echt flink zeer bij mij. Ik kan mij dan ook niet zo goed bewegen, dan doet het echt pijn. En nu, bijna 24uur later, doet het nog steeds een beetje pijn als ik beweeg.

11. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @mommyowl, ontploffing hihi :p moest even lachen!
    Wel irritant dat het zo gevoelig is als je je eisprong hebt!

12. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    @mommyowl: dank je wel voor precieze omschrijving van als je je ei voelt!
    Het zal vast wel bij iedereen anders voelen maar heb ik beetje het idee waar ik op kan letten.
    Ik zal zien of ik morgen wat ga voelen, ben benieuwd:)

13. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Zo voelt het voor mij indd ook. Heel handig om te voelen maar het is wel erg vervelend. Bij elke beweging wat je maakt voel je het he?

Pff wachten duurt lang zeg.. Ben erg benieuwd wanneer mijn eisprong plaats vind. Heb 31 aug mijn eisprong gevoeld, 11e ongesteld geworden, (de 1e x na heeeel lang weer) Dus dat is best kort. Vind het wel weer heel spannend allemaal!!

14. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit is idd ook hoe ik het ervaar! Ongeveer 2 dagen voor mijn ei merk ik vruchtbaar slijm, dit wordt dat steeds meer en soort van dikker (jak!) en ik krijg dan kramp die opbouwt en wanneer ik echt de eisprong heb, kan ik bijna niks meer zoveel kramp als ik dan heb! Eens in de zoveel tijd heb ik er overigens helemaal geen last van, dan zal m'n ei wel uit de andere eierstok komen ofzo! HA vermoedde dat er een eierstok verstopt zit, dus dat kan die pijn verklaren en daarvoor ga ik dus ook komende maand naar de gyn (+ dat ik na meer dan 2 jaar nog steeds niet zwanger ben!)
    Toen wij net begonnen had ik trouwens ook echt geen idee hoor en nu ken ik mijn eigen lichaam heel goed, alleen jammer dat mijn cyclus de afgelopen 3 maanden wat van slag is, dat gaf toch regelmatig valse hoop!

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Pfff heb de laatste tijd trek in chocola...
    Ik eet NOOIT chocola, ook niet tijdens me ongi...
    Nu eet ik vaak broodje pasta of tussendoor chocolaatjes...
    Wat is dat toch? Pfff

16. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    Mag ik meedoen?!
    eerste ronde eerste kindje ben 22 jaar ben benieuwd wat mn cyclus gaat doen nu ontpillen
    Ben nu ongesteld bahbah

17. Rombely

Rombely Niet meer actief

@Naliey: Was je nog wel echt ongesteld geworden? (Dat had ik nog even niet meegekregen)

Vandaag eisprong volgens de theorie... Op de 10e dag had ik een dikke ovutest, daarna steeds wat minder, gister niks en vandaag weer heel duidelijk.... Misschien ben ik niet zo goed in testen?? Aankomende dagen nog even klussen en dan afwachten... Dinsdag gaan we op vakantie tot 2 oktober, 1 oktober is mijn NOD, zal ik testen meenemen of juist niet... Kan ik me ook niet druk maken om voor mijn NOD te gaan testen...

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Nee alleen een paar dagen licht roze met afvegen...steeds een beetje, meer was t niet.
    Ik zou geen testen mee nemen ;) des te makkelijker is t om te wachten tot je thuis bent.

19. wachtend

wachtend Niet meer actief

#199 wachtend, 17 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2013
    Wauw na weer 3x de prikpil te hebben gehad (na geboorte zoon) ben ik nu al na 14 dagen weer ongesteld de vorige keer deed ik daar 6 maanden over!!
    Ik had alleen verwacht veel langer bezig te zijn met ontpillen.

Maar eerlijk is eerlijk die buikkrampen en koppijn heb ik niet gemist, maar we doen het voor nog zo'n mooi wondertje ;)

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Zo voelt het bij mij meestal ook maar niet heel pijnlijk. Wel het gevoel dat er wat zit te wringen.
    Hebben jullie netjes om de dag seks rond de eisprong of iedere dag? Heb ergens gelezen dat iedere dag niet nodig is maar ben steeds bang dat ik hem mis ofzo. Gebruiken jullie ovutesten?

Deel Deze Pagina